Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mensen die roepen ik ga ieeeeeeeeeeedere dag dan rijden.. Nou als je daar zelf al niet op terugkomt, dan komt je paard daar wel op terug... 
Dat heb ik genoeg 15jarigen zien doen als het regende. Dus die verantwoordelijkheid is van een heel ander niveau als die je nodig hebt met een paard.[/quote]
Sheran schreef:Nou, ik had misschien via-via iemand... maar die zei meteen: oh, een buitenbak... dan kun je in de winter niet rijden dus dit hele seizoen wordt het sowieso niks.
Ehhh, lekker positief weer

. Onze buitenbak is ook verlicht en met regen rijd ik er gewoon in. Het is zandgrond, dus het wordt gelukkig niet glad
. Alleen met strenge vorst kan er niet gereden worden, maar dat is hooguit een paar weekjes per jaar. Maar ja, mooiweerruiters moet je inderdaad niet hebben als je alleen een buitenbak hebt.
. Maar een natte bak bijvoorbeeld, of wind, moet kunnen...
Want anders kun je daarna niet meer komen omdat je ziek bent.
Heb er iig een goed gevoel bij 
Sneeuw en vorst is wat anders.. 

. Als ze nu al vinden dat het niks kan worden, dan zie ik ze zo de hele winter niet komen. 
Als het nu al "niet te doen is" berg je dan maar voor de échte winter..

)
En ik heb toch de ervaring gehad dat mensen dan al veel denken te weten en te mogen omdat ze van alles op facebook zien...