Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pissoe schreef:heeyyyyy
ik ben zo blij!!!!!
we hebben eindelijk 2 verzorg paard en pony
en fries en haflinger
ik heb en hele goede tip
je moet gwn en brief schrijven
naar mensen die en paard hebben
en daar in zetten dat je gewoon wil helpen
met de verzorging enz
en wat je allemaal kan
dus net als in en normale advertentie
met en foto als dat kan
en dat dan in de brievenbus doen van de mensen van wie de paarden zijn
zet wel je tel en mail er in
en als je jong bent of veel spelfouten maakt
vraag iemand om hulp
en het is het beste als je het uit typt
zo zijn wij nu ook aan onze verzorgpaarden gekomen
we hadden echt alles geprobeerd
en we waren al min 5 jaar aan het zoeken
ik hoop dat jullie allemaal ook iets leuks vinden!!!!!!!!!!!
elainelouise schreef:Als ik mijn postcode invoer en een straal van 10KM, dan krijg ik welgeteld 1 bijrijder gezocht advertentie. En die is voor een shetje. Er word hier geen drol aangeboden en gewoon ontzettend veel mensen zoeken een paard. Qua eisen ben ik echt soepel.. Ik rijd net zo lief buiten als dat ik dressuur, springen vind ik ook leuk.. Ook de rassen maken me niks uit. Heb een ijslander gereden maar ook een ZZL dressuur gekwalificeerde reus van 1.96.. Ik geef daar helemaal niks om. Lol met je knol en de klik is het belangrijkste. En ik pas me dan ook aan naar de wensen van de eigenaar. Liever meer dressuurmatig werk? Geen probleem voor mij.
korrie22 schreef:zo dan heb je heel erg geluk.
ik zoek al heel lang maar ik kan echt niks vinden helaas, al woon in wel in een buurt met best veel paarden.
korrie22 schreef:Of dan willen ze heel graag dat je al minimaal M wedstrijdervaring hebt, en dat snap ik uiteraard wel, maar helaas kun je geen wedstrijden rijden zonder een eigen paard of een verzorgpaard.....
HorseLove456 schreef:korrie22 schreef:Of dan willen ze heel graag dat je al minimaal M wedstrijdervaring hebt, en dat snap ik uiteraard wel, maar helaas kun je geen wedstrijden rijden zonder een eigen paard of een verzorgpaard.....
Je kunt degelijk wel wedstrijden rijden zonder een vp of eigen paard , F-proefjes op de manege !
Volgens mij staat F9 gelijk aan M
Dat weet ik niet zeker
HorseLove456 schreef:trouwens , voor diegenen die nog verzorgpaarden zoeken : Wees niet gelijk te enthousiast ! Ga er sowieso nooit de eerste keren alleen naar toe , Er lopen tegenwoordig hele gekke mensen rond ,
Kmocht van een man een geheel gratis eigen paard hebben , maaar... dan moest ik wel vaker komen en dan konden we ''gezellig'' alleen zijn ,
Nooit gekomen , die man nooit meer gezien , wat een griezel !
K Bedoel maar...
lienieminie schreef:HorseLove456 schreef:trouwens , voor diegenen die nog verzorgpaarden zoeken : Wees niet gelijk te enthousiast ! Ga er sowieso nooit de eerste keren alleen naar toe , Er lopen tegenwoordig hele gekke mensen rond ,
Kmocht van een man een geheel gratis eigen paard hebben , maaar... dan moest ik wel vaker komen en dan konden we ''gezellig'' alleen zijn ,
Nooit gekomen , die man nooit meer gezien , wat een griezel !
K Bedoel maar...
dat had ik ook een man bood mij een baantje in de buurt aan. dus we waren aan het mailen (met mijn ouders erbij) en ik moest hengsten wassen voordat ze gingen merrie's gingen dekken. mij leek het een heel leuk baantje met paarden bezig zijn én geld verdienen. maar op het gegeven moment begon hij de hele tijd te vragen wat ik wilde verdienen dan. ik vond het nog al raar dus ik zei dat overleggen we na de kennis making dan wel maar hij bleef er maar op door gaan. op het gegeven moment had hij een mail gestuurd met of ik sperma had gezien en evaring had. dus toen heeft mijn vader een mail gestuurd en nooit meer wat van gehoord (hij had oo zo'n vaag mail adres iets van misterhenk.93 en dan weet ik het niet meer.) dus je hebt gelijk ga er nooit maar dan ook nooit alleen heen de eerste keer en begint het verdacht te worden haal je ouders erbij zoals ik heb gedaan.
HorseLove456 schreef:korrie22 schreef:Of dan willen ze heel graag dat je al minimaal M wedstrijdervaring hebt, en dat snap ik uiteraard wel, maar helaas kun je geen wedstrijden rijden zonder een eigen paard of een verzorgpaard.....
Je kunt degelijk wel wedstrijden rijden zonder een vp of eigen paard , F-proefjes op de manege !
Dat weet ik niet zeker
Marocje schreef:HorseLove456 schreef:
Of dan willen ze heel graag dat je al minimaal M wedstrijdervaring hebt, en dat snap ik uiteraard wel, maar helaas kun je geen wedstrijden rijden zonder een eigen paard of een verzorgpaard.....
Dat weet ik niet zeker
Uhm, F8 mag je meedoen aan de B, F12 is L1 niveau, F20 ongeveer M1 niveau.
Loveies schreef:Zó HorseLove, hoe red je dat? Nu al 3 verzorgpony's en er dan misschien nog twee bij.![]()
Ik zou dat echt nooit redden hoor, zeker niet met m'n school.
Zit jij ook al op de middelbare?
Elise_0o schreef:elainelouise schreef:Als ik mijn postcode invoer en een straal van 10KM, dan krijg ik welgeteld 1 bijrijder gezocht advertentie. En die is voor een shetje. Er word hier geen drol aangeboden en gewoon ontzettend veel mensen zoeken een paard. Qua eisen ben ik echt soepel.. Ik rijd net zo lief buiten als dat ik dressuur, springen vind ik ook leuk.. Ook de rassen maken me niks uit. Heb een ijslander gereden maar ook een ZZL dressuur gekwalificeerde reus van 1.96.. Ik geef daar helemaal niks om. Lol met je knol en de klik is het belangrijkste. En ik pas me dan ook aan naar de wensen van de eigenaar. Liever meer dressuurmatig werk? Geen probleem voor mij.
Je weet dat als je je rijbewijs haalt (of een ander soort vervoer) je hier altijd welkom bent he!