Via Marktplaats, ik had een advertentie geplaatst en heb vorige week een reactie gehad van de eigenaar.
MatjoLover
Geplaatst: 22-08-10 13:48
via een vriend van mij was ik bij zijn eigen paard wezen kijken. op die stal stonden ook 2 hele lieve shetlanders. dus hebben mijn vriendin en ik aan de eigenaresse gevraagd of wij ze mochten verzorgen, en dat mocht dus nu hebben wij 2 lieve verzorg shetlanders terwijl we er niet naar op zoek waren
Bij me vorige verzorgshet ben ik gewoon langs gegaan en toen vroeg de eigenaar het zelf omdat hij het wel leuk vond voor zijn pony als iemand er wat mee zou doen.
Bij mijn eigen shetlanders zijn we bij een fokker gaan kijken of hij nog leuke pony's te koop had.
Rivelinos
Geplaatst: 22-08-10 20:58
leuke vraag! ik ben bij allemaal boerderijen in de buurt langsgeweest om te vragen of ik mocht verzorgen.. toen kwam ik bij een boer uit die shetlanders had en het was prima dat we ze gingen verzorgen:D tip!:als je er nog een zoekt en je hebt al heel veel in de buurt gevraagt maar het kan niet. moet je gewoon kijken of ergens achter op de boerderij ofzoo een paard of pony staat want daar vragen de minste mensen.. zo heeft mijn vriendin er ook eentje gevonden!:D
MyLittleLove
Geplaatst: 22-08-10 22:26
Marktplaats
Fembeaut
Geplaatst: 23-08-10 16:43
ik was al heel lang aan het zoeken, en mijn vader ging voor kerst peesbeschermers kopen voor de manegepaarden. bij een klein winkeltje bij een boerderij, en toen ging me vader vertellen ja mijn dochter zoekt al een tijdje een verzorgpaard blabla.. en toen bleek dat zei nog een paardje had waar ze nog geen verzorger voor had. alleen ze worden nu verkocht mijn verzorgpaard & haar kind(verzorgpaard van mijn vriendin)
Ik had op de pensionsstal bij mij in de buurt een briefje opgehangen (nu 3 jaar geleden) en 3 dagen later kon ik een shetlander verzorgen, later kwam hun andere paardje (een fjord) ik mocht alleen de shet rijden, de fjord had zware atrose. na een tijdje gestopt met rijden op de shet omdat ik mezelf te zwaar en te groot vond. Nja ongeveer een half jaartje later gebeurden er dingen waardoor ik me overbodig voelde en toen ook uitgelegt aan de eigenaar. en hebben toen besloten te stoppen.
3 maanden daarna opgebeld door de eigenaar van een halfinger (Sunny) daar op stal of ik nog een verzorgpaardje zocht (had aan de eigenaar van die shet en fjord mijn nummer gevraagt) 2 dagen later wezen kijken en gelijk ja gezegt.
nu bijna 2 jaar later doe ik hem nog steeds, met een top vooruitzicht! (2e paardje die ik over een aantal jaar mag inrijden
Vroeger had mijn zus een verzorgpony toen ik heel klein was. Ze reed daar samen met een meisje met een eigen pony. Uiteindelijk werd mijn zus haar verzorgpony verkocht, maar ze was zelf ook al te groot. Dus toen kwam ze daar niet meer
Een paar jaar later zie mijn moeder die zelfde vrouw weer. En het ponytje waarmee mijn zus altijd samen mee reed stond stil Dus toen mocht ik haar verzorgen en rijden
Nikky87
Geplaatst: 01-09-10 20:13
Ik ben via een vriendin aan mijn verzorgpony gekomen:D zei reed daar al een paard. En met deze werd nog helemaal niks gedaan. Jammer genoeg ben ik nu verhuisd en moet ik weer opzoek naar een nieuwe.
Wendy31
Geplaatst: 02-09-10 09:00
2x via marktplaats en degene die ik nu doe via hier. Ik had zelf een berichtje geplaatst en zij vroeg mij zeg maar
sorayamagic2
Geplaatst: 05-09-10 22:10
ik was 7 en een vriendin van mij zei dat de paardjes waar ik elke dag heen ging om te aaien van haar waren dus ik ging er bij in de wei want zei zij tegen mij jaa ga daar op rijden enz toen zei ze dus dat ze nietvan haar waren toen ik aan het rijden was en toen stopte er iemand in een busje. en zei jaa doet hemmaar inrijden doe die andre ook maar enz en toen ben ik gaan verzorgen en doe het nu nogsteeds