Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Mella_x schreef:ik heb zelf een verzorgpaard waarvoor ik niet hoef te betalen omdat zij het zelf vroeg. de andere bijrijdster ging met zwangerschapsverlof. zij moet nu well een klein deel betalen. ik gelukkig niet anders stop ik ermee.. ! vind het niet leuk als ik moet betalen.
HindaFree schreef:zomige mensen maaken de kosten van een paard houden ook duur hoor :S
Borg schreef:Natuuuuuurlijk zijn die er, maar zijn wel de uitzonderingen hoor!
Ik hoor hier veel te veel verwende praat zoals "Ik ga echt niet betalen als ik moet mesten of troep opruimen".
Hier op stal staan echt geen rijke mensen hoor, die moeten er hard voor werken, ook zelf mesten en troep opruimen en verwende meiden moeten heeel rap wegwezen.
Maar die komen hier dan ook niet.
HindaFree schreef:ik wete het gerust wel hoor heb een eigen fjord gehad... maar zommige mensen maaken gewoon gebruik van een verzorgster in hun voordelen
IkbenLeen schreef:En toch blijf ik het raar vinden als je als bijrijdster moet betalen. Ik heb toch de wens voor een bijrijdster zodat mijn paard niet stilstaat? Waarom zou zij er dan voor moeten betalen? Ik zie het meer als vriendendienst. Ik vraag, zij biedt aan.
Sterker nog: 2 x per maand krijgt ze gratis en voor niets les van een Z-amazone op mijn kosten omdat ik tenslotte wil dat zowel zij en het paard er beter van worden. Voor beide een win - win situatie! En ik gun het haar want het maakt mij blij!
En ik vind dat je als eigenaar zelf verantwoordelijk bent voor het financieel onderhouden van je paard en als je afhankelijk bent van een bijdrage ve bijrijdster, dan is het misschien verstandig om nog eerst even door te sparen. Maar ja, ik ben vd oude stempel en dat is ook heel persoonlijk!
En daar is niets mis mee alleen niet mijn ding!