Ik kan niet zosnel wat vinden aangezien ik pas 12 ben, en ik heb bijna 5 jaar ervaring, dus ik kan ook nog niet perfect rijden enzo.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DreamAngel schreef:Hallo allemaal,
In een eerdere reactie van mij stond dat je me kunt pben, aangezien ik heel veel pbs krijg, en heel weinig tijd heb om die allemaal te beantwoorden, zal ik hier even een uitleg geven van wat ik eigenlijk doe:
Je gaat naar http://www.marktplaats.nl en kijkt bij het kopje Dieren en Toebehoren. Je ziet allemaal verschillende dieren, en je zult een paar kopjes bij Paarden en Pony's zien, waaronder Oppas en Les. Als je daarop klikt en bovenin je postcode en afstand (de afstand van je postcode naar de advertentieplaats) en dan zul je een paar advertenties vinden die in Heel Nederland beschikbaar zijn, maar daar moet je even voorbij scrollen. Je zult daarna advertenties zien bij jouw in de buurt, en dan is het de kwestie ze bekijken en kijken of je aan de wensen van de advertentieplaatser/eigenaar voldoet, en dan kun je hem/haar een e-mail sturen met informatie over jezelf of hem/haar bellen met het nummer dat bij de advertentie staat (is niet altijd het geval).
Succes allemaal met zoeken!
Ik zal voor de googlezoekers wat steekwoorden opschrijven dat ze ook op dit topic kunnen komen:
Verzorgpony, bijrijdpaard, in, omgeving, gezocht, aangeboden, ik zoek etc.
KirstenVosje schreef:DreamAngel schreef:Hallo allemaal,
In een eerdere reactie van mij stond dat je me kunt pben, aangezien ik heel veel pbs krijg, en heel weinig tijd heb om die allemaal te beantwoorden, zal ik hier even een uitleg geven van wat ik eigenlijk doe:
Je gaat naar http://www.marktplaats.nl en kijkt bij het kopje Dieren en Toebehoren. Je ziet allemaal verschillende dieren, en je zult een paar kopjes bij Paarden en Pony's zien, waaronder Oppas en Les. Als je daarop klikt en bovenin je postcode en afstand (de afstand van je postcode naar de advertentieplaats) en dan zul je een paar advertenties vinden die in Heel Nederland beschikbaar zijn, maar daar moet je even voorbij scrollen. Je zult daarna advertenties zien bij jouw in de buurt, en dan is het de kwestie ze bekijken en kijken of je aan de wensen van de advertentieplaatser/eigenaar voldoet, en dan kun je hem/haar een e-mail sturen met informatie over jezelf of hem/haar bellen met het nummer dat bij de advertentie staat (is niet altijd het geval).
Succes allemaal met zoeken!
Ik zal voor de googlezoekers wat steekwoorden opschrijven dat ze ook op dit topic kunnen komen:
Verzorgpony, bijrijdpaard, in, omgeving, gezocht, aangeboden, ik zoek etc.
Ik heb door u wel een leuke bijrijd pony gezien, alleen moet je daar de helft van het stallingsgeld betalen, das wel jammer, maar ik zal het even aan mn ouders vragen
DreamAngel schreef:Niet slecht, je hebt altijd mensen die daarop kunnen gaan zoeken, maar ik zou vooral ook zelf op zoek gaan, kijk op marktplaats, en ga gewoonweg een stukje fietsen en kijk of je ergens een leuk plekje ziet met paarden, en durf de stap te nemen te vragen of je mag helpen met het verzorgen/bijrijden, zo is het bij mij gelukt ;D
marthatjez schreef:Wat ook wel een goed idee is :
Kijk even op de site's van manege's/pensionstallen in de buurt en stuur een mailtje .
Heb ik ook geprobeerd , maar jammer geneg zocht niemand iets , maar er zullen genoeg mensen zijn die wel iemand zoeken
Irmy schreef:Vandaag zijn er weer 2 nieuwe advertenties op marktplaats, helaas alleen maar 18+ en 17+. Daar baal ik echt van, ik heb ook best veel ervaring, maar in die advertentie staat: 'Niet mailen als je onder de 18 bent, ik ben namelijk geen kinderoppas'. Dus dan maar weer afwachten he.
lottex schreef:ja erg vervelend hé![]()
meestal als je 14/15 jaar bent, beschouwen mensen je nog als een penny/onervaren/niet zelfstandig/...
maar dat is zeker niet waar
lottex schreef:Irmy schreef:Vandaag zijn er weer 2 nieuwe advertenties op marktplaats, helaas alleen maar 18+ en 17+. Daar baal ik echt van, ik heb ook best veel ervaring, maar in die advertentie staat: 'Niet mailen als je onder de 18 bent, ik ben namelijk geen kinderoppas'. Dus dan maar weer afwachten he.
ja erg vervelend hé![]()
meestal als je 14/15 jaar bent, beschouwen mensen je nog als een penny/onervaren/niet zelfstandig/...
maar dat is zeker niet waar