[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Re: Verzorgmiepjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:56

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik ben eerste geworden.

De proef ging echt slecht. Met inrijden ging het super, maar daarna liep die niet door. Hij wou echt helemaal niks. Dus ik had het al somber ingezien. Ach ja die jury vond waarschijnlijk van niet. Gefeliciteerd iedereen die ook eerste, 2de of 3de of 4de ect. is geworden! Super!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:58

Jeeej ik ben laatste geworden .

Het ging echt super, maar ja, de ene jury vond van ni. De eerste ging niet beter of slechter dan de tweede, toch had ik daarvoor maar 128 en op de andere 149 (da's super voor mij ). Maar die eeerste heeft dus het punt verzorging overgelsagen, dat scheelt dus nog punten...

Maar ja, voor mijn gevoel ging het super bangelijk mega goed, en dat is voor mij het belangrijkste .

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:58

Filmpjes volgen!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:06

Cool! Ben benieuwd naar de filmpjes

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:25

k ook
proficiat poeltje

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:23

*stilt*

*gaat maar weer, oko niets te melden*

Marr_

Re: Verzorgmiepjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:13

Hoi! heb even niet veel te vertellen vandaag Allee dat ik van een oud dekbed een dekje ga maken, maar ik weet nog niet precies wat voor stofje. heb al bij de blokker gekenen naar een fleecedekentje, maar ze hadden alleen hale domme iemand iedeen waar ik een leuk dekentje kan halen en welke kleur?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 18:33

Ik ga zo Rashida even lekker pesten.. Ben benieuwd hoe ze is.. Denk dat ik toch maar even ga longeren voordat ik erop stap

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:21

Hihi Ging vandaag weer goed met Nike alleen is ze 1 keertje geschrokken

Vie

Re: [HK] Verzorgmiepjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 16:24

Vandaag had Olga er niet zo 'n zin . Keek maar heel boos .

heb maar wat zonder zadel rondgehuppeld. Lekker relaxed.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:42

Ik kom net van Niels. Hij liep in stap verschrikkelijk goed, makkelijk aan de hand, liet al meteen los en was eigenlijk heel soepel. Toen ik aan wilde draven merkte ik al dat hij heel vaak "struikelde" Ik probeerder gewoon even rustig door te rijden en kijken hoe het ging. Ik verander van hand en hij loopt gewoon super kreupel! Maandag met het rijden vond ik al dat hij zich vaak verstapte, ik heb het toen ook heel rustig aan gedaan. Gisteren ging het super goed, hij was echt super makkelijk te rijden en nu loopt hij super kreupel
Er is verder ook helemaal niets te zien aan hem, hij loopt net zo vrolijk door, oren naar voren. Morgen longeer ik hem wel even zonder zadel, het lijtk me onwaarschijnlijk maar misschien ligt het wel aan het zadel? Ik kan het altijd even testen al denk ik niet dat dat het is

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 19:49

Oeh suc6 ermee none!
was vandaag een paardje bij ons die door zijn tong had gebeten, allemaal bloed! was niet echt smakelijk! baasje was ook helemaal in paniek. ze was aan het bijzetten met mij. (zij haar eigen paardje en ik haffie van mijn vriendin. Haar paardje raakte in paniek en klapte achterover tegen het hek aan! Allemaal bloed in zijn mond, bah werd er draaierig van!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 20:23

none schreef:
Ik kom net van Niels. Hij liep in stap verschrikkelijk goed, makkelijk aan de hand, liet al meteen los en was eigenlijk heel soepel. Toen ik aan wilde draven merkte ik al dat hij heel vaak "struikelde" Ik probeerder gewoon even rustig door te rijden en kijken hoe het ging. Ik verander van hand en hij loopt gewoon super kreupel! Maandag met het rijden vond ik al dat hij zich vaak verstapte, ik heb het toen ook heel rustig aan gedaan. Gisteren ging het super goed, hij was echt super makkelijk te rijden en nu loopt hij super kreupel
Er is verder ook helemaal niets te zien aan hem, hij loopt net zo vrolijk door, oren naar voren. Morgen longeer ik hem wel even zonder zadel, het lijtk me onwaarschijnlijk maar misschien ligt het wel aan het zadel? Ik kan het altijd even testen al denk ik niet dat dat het is
Mssn heeft hij een hoefzweer?

Olga had dat ook een keer. Liep onregelmatig, dan twee dagen gewoon goed en dan ineens stokkreupel.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 22:00

Misschien idd een hoefzweer None..

Verder ben ik net terug van Rashida.. En ben uit dr erfenis gezet.. Ik heb haar voordat ik erop ging eerst 45 min goed gelongeerd, maandag heeft ze namelijk een dagje vrij gehad en gister heeft ze een half uur aan de longe gelopen en nog 20 min erop gezeten.. daarna ben ik er dus nog 20 min opgegaan en dat vond mevrouw niet leuk

En we gaan zondag maybe kijken naar een Shettie

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 09:01

Hmm een hoefzweer...

Ik hoop echt dat het niets ergs is

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 09:19

Sylleke, hoe kon je zien/merken dat het een hoefzweer was dan?

Een hoefzweer moeten ze er toch uitsnijden geloof ik?

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 16:25

Ja, de DA heeft dat komen doen, maar mocht het een zweer zijn, door de hoefmisd laten doen!

Wij wisten dat niet, we achten dat er iets super erg was, ze was echt niet normaal kreupel en de Da heeft dan een hoefzweer geconstateerd .

Die wordt er uit gesneden, is ie diep, duurt het wat langer, is ie niet zo diep, duurt het niet zo lang voor het geneest.

Bij Olga was het een enorme, die was al zo rond gekronkeld en die is een maan duit de running geweest.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 16:49

Oeeeeeeeeee!!!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:38

Niels liep vandaag al vrijwel goed! Gewoon weer als maandag, zo af en toe denk je dat hij een pasje verkeerd zet maar over het algemeen liep hij gewoon zuiver. Ik heb hem maar heel kort even gelongeerd, aangezien hij nog niet helemaal 100% zuiver liep geloof ik. (het kan ook aan de wei liggen dat hij weleens een stapje verkeerd zet )
Ik was wel opgelucht/blij toen ik hem weer zo zag lopen hoor! Ik schrok er gisteren echt van hoe hij liep.

Niels heeft ook een nieuw winterdeken Hij had altijd een oud geel deken waar de scheuren inhingen Die deken word dus nu gemaakt, Jan naar de winkel met het deken, en Jan komt terug met het deken Hij was te vies, ze wilde hem niet maken

We zijn samen een uur bezig geweest om al die haren eruit te krijgen! Wat een werk zeg. Maarja, is ht ook nog ergens goed voor geweest he! Zijn oude deken word nu gemaakt voor noodgevallen ofzo, ik snapte het allemaal niet helemaal. Maar het komt er in ieder geval op neer dat hij nu ook een mooi, blauw nieuw dwinterdeken heeft

Afbeelding

Afbeelding

Dag, oud, lief, geel dekentje...

Je kan de scheuren hier net niet zien

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 17:40

allemal niet zo best

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:03

Poeltje komt al met haar... Oeeee!
En nu jij met allemaal niet zo best wat??

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 18:56

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 19:19

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 21:09

Leuke foto's Sylleke!

Olympia