Waarschijnlijk wel ja en dan maar laten komen wat er op af komt... Vind het ook wel moeilijk om iemand op basis van een mailtje te beoordelen. Dat is toch heel anders dan iemand in het echt zien.
ja dus je kan altijd nog zeggen dat het niks gata worden als ze een keertje langs zijn geweest
Marocje
Geplaatst: 10-01-13 16:48
Ik zou er dingen inzetten die je hier dus beschrijft:
Dat het een groot paard (+grootte), ivm enig overwicht. Dat de klik met het paard en elkaar belangrijk is, en je een wederzijdse proeftijd erg fijn zou vinden. Dat rijden een optie is, maar zeker geen vereiste.
Behoren lessen tot de mogelijkheid? Vraag je een bijdrage? Waarom wel of niet? Staat het paard op een goed bereikbare lokatie? Moet je eigen vervoer hebben of kan je met het OV?
Zulke dingen zou ik wel willen weten als ik wat zocht..
Ik zou zo langs willen komen! .... als je niet zo ver woonde.... en als ik niet zelf een paard had Maar dan nog, voor de gezelligheid kwam ik toch langs, eigen paard of niet
_Chip
Geplaatst: 10-01-13 23:52
Aarg, wat ik nu weer mee maak. Ik ben een half jaar geleden gestopt met 2 verzorgpaarden die ik een jaar lang met plezier heb verzorgd. Eigenaar zocht natuurlijk iemand anders, nouja, paar meiden op de manege wilden wel heel graag dus ben n soort tussenpersoon geweest. Zijn 2 meiden geweest die ze +- denk ik 2/3 maanden hebben gedaan. Daarna moesten ze stoppen omdat ze niet meer tegelijk met de eigenaar konden. Nouja, jammer, toen vonden ze het ook nog jammer, maar het is niet anders. Ene meid heeft een ander paard gevonden, de ander bleef hoop houden. Hoe dit verder is gegaan weet ik niet. Nou had de een die schijnbaar nog hoop had vandaag te horen gekregen dat het niet gaat lukken/niet doorgaat, of iets in die richting.
Maar wat ik dan daarna allemaal lees op twitter, tis al eens eerder gebeurd. Jeetje, een beetje respect omdat je wel 2 onwijs leuke paarden hebt mogen verzorgen kan ook wel? Je hebt toch een leuke tijd gehad.. Pfftt..
Heb nog steeds geen nieuwe advertentie geplaatst, heb het idee dat het toch geen zin heeft
mnkortleve
Geplaatst: 11-01-13 00:08
bromfiets Nette advertentie.
Lauwttje Ik herken het hoor, heel lang alles maar dan ook alles mogen doen met het paard en dan achteraf verhalen vertellen die van de ene leugen in de ander vallen.
[***] Leuke shoot zeg, die gekke bekken zijn helemaal gaaf.
Anoniem
Geplaatst: 11-01-13 00:12
Thanks Ze zijn een beetje standaard hoor, vooral [***] .. als je die laat doen heb je niks anders dan dat soort foto's Maar [***] kon er blijkbaar ook wat van, dat wist ik nog niet (heb meerdere tong-uitsteek-foto's dus het was geen toeval)