Moet ik haar daarin sturen? Is dat niet gewoon een logisch iets van deze tijd? Dat als je geen bevestiging hebt gehad maar je wil wel iets dat je toch nog even navraagt wat en hoe? Snap ook wel dat ze niet opdringerig wilt zijn, maar als ze van mij geen reactie krijgt mag ze er heus wel even achteraan hoor .. Maar dat moet ik misschien eens duidelijk zeggen
Moet wel veel dingen heel duidelijk zeggen krijg ik het idee

).
). Maar dat soort dingen lijken niet door te dringen, of blijven niet hangen ... Ook probeert ze vanalles, maar als het geen effect heeft blijft ze ofwel doordoen, ofwel stopt ze ermee. Zo stond hij laatst op de poetsplaats en hij was wat op en af aan het wandelen, in mijn ogen niet storend (en ook normaal voor hem, als hij ergens binnen staat wil hij altijd alles horen & zien en aangezien hij maar 1 oog heeft moet hij nogal eens omdraaien) en ze stond daar maar "how [***] how" en zo 1000 keer, maar er kwam verder niks. Heb toen eens gevraagd waarom ze dat deed maar dan komt er geen uitleg, dan weet ze het niet. Heb toen ook gevraagd wat ze zou doen als hij echt zou gaan springen, aangezien hij op de "how" al niet reageert, maar dat wist ze dan ook niet. Ik kan toch maar moeilijk gaan zeggen: [***] mag dit & dit wel en dit & dit niet en als die dat & dat doet moet je zus & zo reageren.... ? Dat is een gedeelte eigen invulling, een gedeelte aanvoelen.. Als ik er steeds bij moet staan om alles in de gaten te houden en hem te corrigeren voordat het te ver gaat kan ik hem net zo goed zelf doen