Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mick75 schreef:Ach, ik liep desnoods 10 kilometer enkele reis na mijn fysiek zware werk nog naar mijn verzorgpaardjes toe, in regen weer en wind. Heb nooit afgezegd omdat het slecht weer was, zelfs toen de scooter het begaf en het ijzelde en ik beter m'n schaatsen aan had kunnen doen om naar stal te komen kwam ik opdraven. (eigenaren verklaarden me wel voor gek toen).
Waar een wil is is een weg, alleen is die niet altijd even makkelijk begaanbaar. Selecteert meteen de goeien van de slechten.
knollentuin schreef:Ik wil toch even melden dat ik helemaal blij ben met mijn bijrijdsters!![]()
ik ben ze gaan zoeken toen ik hoorde dat ik zwanger was van een tweeling en 3 kinderen en 3 paarden is wat veel...
wegdoen [de paarden he..] is geen optie dus hulp zoeken!
ik heb via marktplaats een aantal meiden gevonden en afgelopen zomer hebben we ons jubileum gevierd 5 jaar!
het klikt goed,weer of geen weer . wel of niet kunnen rijden no problem.
ze betalen een bijdrage ja dat wel,maar ze hebben goede paarden zz-z ,z-2 en m-2 onder hun kont met goede spullen en mogen er alles mee.
buiten rijden op wedstrijd,clinic endurance zie maar.
ik weet niet hoe het komt dat het hier zo soepel verloopt,misschien omdat we goede regels hebben en we allemaal respectvol met elkaar omgaan? of heb ik gewoon de bijrijdsterloterij gewonnen
KoudbloedKim schreef:AliceTwingo: Dus lijkt het mij logisch dat de desbetreffende scholieren niet reageren op advertenties waarin een vz-paard wordt aangeboden die te ver weg staat.
KoudbloedKim schreef:Amyc: Ja inderdaad.. een belachelijk idee.
Jij reed wel met stang toch?Bij Dorien of Simba...
AliceTwingo schreef:ja, maar voor de meeste scholieren is dat gewoon echt niet mogelijk...
ook ivm met huiswerk, ouders die zeuren, vroeg op enzovoort..
Solleke_Noah schreef:AliceTwingo schreef:ja, maar voor de meeste scholieren is dat gewoon echt niet mogelijk...
ook ivm met huiswerk, ouders die zeuren, vroeg op enzovoort..
Wat is ver fietsen? Ik zit op de universiteit, fiets altijd een uur naar de unief en een uur terug (15 km heen, 15 km terug) en ik heb een eigen paard, wat dus ook elke dag aandacht moet en waar ik ook naartoe moet fietsen (dit wel maar 15 min.). Ik heb vaak les van 8u tot 18u, en ja, dan moet ik om half 6 opstaan als ik dan eerst nog langs mijn paard wil.
Niet als aanval bedoeld he, maar ik wil maar zeggen dat een beetje moeilijker soms ook gaat
KoudbloedKim schreef:xNOUSS: Weet niet of je het tegen mij hebt met die eerste zin, maar ik kijk ver genoeg hoor.
Geef iedereen een eerlijke kans, tenzij ik een risico zie dat ik echt niet wil nemen of op mijn geweten wil hebben.
Verder natuurlijk een belachelijke reden om iemand af te keuren op rijkleding..