_nvds schreef:Wat heb je nou aan je paard als je hem 7 dagen laat bijrijden door een ander?
Kan zat redenen bedenken hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sheran schreef:Je kunt overwegen dat er wel een jonger iemand mag komen, maar dat er wel (ouderlijk) toezicht nodig is.
Lianne86 schreef:Ik weet niet wie er kleine pony's hebben in dit topic, volgens mij heeft iedereen wel een pony/paard waar gereden op kan worden? (Ook al is het door kleine ruitertjes)... maar merken jullie bijvoorbeeld ook als rijden even niet kan door omstandigheden (bak te nat, pony kreupel of wat dan ook) dat de bijrijders niet zo goed komen als dat ze wel mogen rijden?
(Zo is mijn zadel ooit "stuk" geweest en ze zou komen longeren, meisje kwam alleen om te rijden, liet het liefst nog mijn zusje de pony opzadelen en poetsen) dus gezegd "singelstoot kapot, ligt bij de zadelmaker, maar wil je hem dan wel longeren ofzo?"die week is ze niet eens wezen kijken... 500m van der huis was de stal...)
lienieminie schreef:Sheran schreef:Je kunt overwegen dat er wel een jonger iemand mag komen, maar dat er wel (ouderlijk) toezicht nodig is.
ja je hebt gelijk ik ben bijv. al 2 jaar op zoek naar een verzorgpaardje ik ben 15 jaar en heb 7 jaar rij ervaring het kan ook zijn dat je wel 16 bent maar misschien 2 of 3 jaar ervaring hebt dus leeftijd zegt niet alles nee
kiki1976 schreef:Ik rijd momenteel ook niet zelf omdat mijn rug nu gewoon niet wil wat ik wil.
Vorig jaar ook zo'n periode gehad en ik weet dat het straks wel weer gaat. Vandaar dat ik ook een bijrijder heb gezocht.
En nee als het straks weer gaat is het niet zo dat ze dan weer kan ophoepelen hoor, 2á3 keer pre week rijden is voor mij normaal het max.
chelle_dora schreef:kiki1976 schreef:Ik rijd momenteel ook niet zelf omdat mijn rug nu gewoon niet wil wat ik wil.
Vorig jaar ook zo'n periode gehad en ik weet dat het straks wel weer gaat. Vandaar dat ik ook een bijrijder heb gezocht.
En nee als het straks weer gaat is het niet zo dat ze dan weer kan ophoepelen hoor, 2á3 keer pre week rijden is voor mij normaal het max.
Precies, hier ook
Ik ga toch geen 5 dagen in de week rijden, vind ik geen hol aan ookMaar als ik wil rijden kan ik wel rijden, dus zitten we elkaar niet in de weg
lienieminie schreef:kiki1976 schreef:Ik rijd momenteel ook niet zelf omdat mijn rug nu gewoon niet wil wat ik wil.
ja en het is ook echt niet erg om je paard een keer een paar dagen vrij te geven dus ik snap voor sommige het probleem niet helemaal
chelle_dora schreef:lienieminie: Tja, ik heb al een bijrijdster zoals je al kunt lezen, die is 13 en die mag van mij alleen. Maar een 9 of 10jarige alleen laten bij m'n pony, sorry dat is net iets anders dan een folderwijkje![]()
Lianne86: Ja preciesMensen die roepen ik ga ieeeeeeeeeeedere dag dan rijden.. Nou als je daar zelf al niet op terugkomt, dan komt je paard daar wel op terug...
lienieminie schreef:chelle_dora schreef:lienieminie: Tja, ik heb al een bijrijdster zoals je al kunt lezen, die is 13 en die mag van mij alleen. Maar een 9 of 10jarige alleen laten bij m'n pony, sorry dat is net iets anders dan een folderwijkje![]()
Lianne86: Ja preciesMensen die roepen ik ga ieeeeeeeeeeedere dag dan rijden.. Nou als je daar zelf al niet op terugkomt, dan komt je paard daar wel op terug...
nee dat snap ik ook wel maar ik bedoel alleen dat je niet per se 16 hoeft te zijn om verantwoordlijk te zijn.