Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:Ik vind het persoonlijk wat veel maar echt veeleisend ook niet. Ik heb zelf best een hekel aan het tuig onderhoud. Daarom heb ik dus niet voor leer gekozen ik heb alles kunststof.
Maar als de eigenaar het wil zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben. Doe ik nu ook van me vz paardjes. Maar dan wanneer ik er zin in heb.
Je maakt me wel nieuwsgierig _PatriciaH wat heb jij allemaal voor eisen dan.
mohica schreef:Ik zou het heel eerlijk toegeven en van te voren![]()
Lessen ok, kan ik inkomen, maar vind de reactie van Calippe te aanvallend. Ik ben nu eenmaal een persoon die moeilijk heeft om die stap te zetten en met " dwingen " ( ik zet het tss "" omdat het nogal heel subjectief is ) kom je er niet.
Zal even de situatie uitleggen over dat moeite doen... In de dichts bijzijnde manege heb ik jaren gezeten, maar gewoon weggepest geweest ( door de manege eigenaresse)... Voor mij is dit al een goede reden om daar niet terug te gaan, ookal wil ik mijn best doen EN moeite doen![]()
En waar dat vroeger mijn 2 andere verzorgpaarden hebben gestaan ( privé stal ) kan ik geen paardje vinden om mee te lessen ( en die 2 paardjes staan nu op pensioen ).
Dus bijrijdpaarden en verzorgpaarden zie ik voor mij de beste optie![]()
Jij moet mij niet " aannemen". Wie zoekt die vind en als dat zo is en daar is dan nog mogelijkheid om te lessen zal het wel snel te terug komen ( en als dit niet zo is zoekt ik zelf wel instructie).
Dat eigenaars er in het bij zijn om te begeleiden begrijp ik, maar persoonlijk ben ik nu geen 12 meer en moeten ze mijn handje niet komen vast houden![]()
Je ziet iets in de toekomstige verzorger of je ziet het niet![]()
Hoja; eigen paard is geen optie want daarvoor heb ik de financiële middelen niet voor op dit moment.