ik heb net bij robins berichten gekeken, nergens staat dat ze zegt dat silence verkocht word, dus volgens mij weet ze het nog niet zal volgens mij harde klap voor der worden...
gaat moeillijk ik vind et ook l*llig dat ze er zo achter moet komen, maar vind het ook stom dat de eigenaresse niet met robin erover heeft gepraat... anders komt ze er misschien pas achter als silence werkelijk verkocht is.
ik heb der telefoon nummer niet, ik vind het echt zo zielig voor der... volgens mij krijgt ze morgen de grootste schrik van haar leven ofzo ik heb der ook niet op msn, en volgens mij is ze al aan het slapen...
ja idd... de eigenaar van mn verzorg paarden heeft ook een keer gezegt dat ze misschien winona wou verkopen (gelukkig is dat niet gebeurt) maar dat heeft ze toen gelijk gezegt en ik moch mee beslissen of we het wel of niet zouden doen...
ja, volgens mij wil de eigenaresse gewoon wachten totdat silence verkocht is en het dan pas vertellen ofzo of ze eigenaresse vertelt het zo snel mogelijk maar nog zal het een harde klap zijn
ik weet het niet, maar het is ook zo banketstaaf om het alleen hier te vertellen...ik hoop iig dat de eigenaresse het eerder vertelt dan dat robin het hier leest...
Dames, Maak jullie niet ongerust over silence , Dat wist ik al sinds zaterdag, Heb het enkele miepjes die gister in het msn gesprek zaten al verteld, Het is gewoon de beste keuze voor Sandra en Silence..