Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:49

love_horse1 schreef:
Dusss... Ben net bij Aragon geweest eerst ging ik poetsen met Wendy en daarna ging ik rijden :D , hij is zo lief !!! <3 , Wendy belt me vanavond of ze me wilt als verzorgster :D

Geweldig! Hoe ging het rijden? Nog tips voor mij? :D
Als je zelf al een goed gevoel hebt.. Zij vast ook wel!

@NesxNas.
Bijrijdpaard.nl? En dan natuurlijk de AH. Misschien wat mensen die paarden kennen/dichtbij wonen een berichtje sturen dat je iets zoekt. Overal rondvertellen. Ook op je manege etc. Briefjes ophangen in de winkels in dichtbij zijnde buurten waar je heen zou willen fietsen. Brieven bij mensen door de deur.. Eh.. Genoeg? :+

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:50

Deetjeeuh schreef:
love_horse1 schreef:
Dusss... Ben net bij Aragon geweest eerst ging ik poetsen met Wendy en daarna ging ik rijden :D , hij is zo lief !!! <3 , Wendy belt me vanavond of ze me wilt als verzorgster :D

@NesxNas.
Bijrijdpaard.nl? En dan natuurlijk de AH. Misschien wat mensen die paarden kennen/dichtbij wonen een berichtje sturen dat je iets zoekt. Overal rondvertellen. Ook op je manege etc. Briefjes ophangen in de winkels in dichtbij zijnde buurten waar je heen zou willen fietsen. Brieven bij mensen door de deur.. Eh.. Genoeg? :+

Het ging echt super goed! , je moet gewoon op je gevoel rijden hoe jij denkt dat het goed is :D , Wendy vroeg ook aan mij of ik hem zou willen verzorgen en natuurlijk zei ik ja ! :D , nu maar wachten op haar belletje :D

Nala

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:52

Denken jullie dat iemand een verzorgster nodig zou hebben voor alleen in het weekend? Dat is namelijk mijn grootste probleem atm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:53

Deetjeeuh schreef:
love_horse1 schreef:

@NesxNas.

Ik heb er al eentje hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:54

love_horse1 schreef:
Het ging echt super goed! , je moet gewoon op je gevoel rijden hoe jij denkt dat het goed is :D , Wendy vroeg ook aan mij of ik hem zou willen verzorgen en natuurlijk zei ik ja ! :D , nu maar wachten op haar belletje :D

Geweldig! *\o/*
Ik hoop echt heel erg voor je dat het doorgaat!

Voor mij wordt het een weekje verplaatst... :o

@MorganeR.
Ik weet het niet zeker, misschien wel.. Maar wordt wel lastig! Kan je geen één keer doordeweeks? Zou een heleboel schelen in het zoeken. En anders grote kans dat het betaald wordt.

@NesxNas
Oeps, wie was het dan die dat vroeg? Of wat? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:55

Deetjeeuh schreef:
love_horse1 schreef:

Geweldig! *\o/*
Ik hoop echt heel erg voor je dat het doorgaat!

Voor mij wordt het een weekje verplaatst... :o

@MorganeR.
Ik weet het niet zeker, misschien wel.. Maar wordt wel lastig! Kan je geen één keer doordeweeks? Zou een heleboel schelen in het zoeken. En anders grote kans dat het betaald wordt.

@NesxNas
Oeps, wie was het dan die dat vroeg? Of wat? :')

MorganeR vroeg om sites :j

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:56

Ik was degene die dat vroeg hahaha. Mijn ouders zijn er geen fan van dat ik ook doordeweeks ga aangezien ze zoiezo vinden dat ik te veel bij de paarden ben en in het paardenwereldje zit.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:15

MorganeR schreef:
Denken jullie dat iemand een verzorgster nodig zou hebben voor alleen in het weekend? Dat is namelijk mijn grootste probleem atm.

Weet ik niet. Er zullen er vast bij zijn die in het weekend werken en dan juist iemand zoeken. In mijn geval juist niet in het weekend heb ik zelf alle tijd. Je moet maar net de juiste vinden.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:38

Tja, en dat lijkt maar al te makkelijk gezegd en al te moeilijk gedaan.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:39

MorganeR schreef:
Tja, en dat lijkt maar al te makkelijk gezegd en al te moeilijk gedaan.

Hoelang ben je nu actief op zoek?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:41

2,5 jaar zo ongeveer, heb wel ondertussen een verzorgpaard gehad maar ben toch blijven zoeken zodat ik een backup plan zou hebben.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:51

Jeeeeej ik verzorg Arie <3 jeeeeejjj. *\%/*

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:57

Leuk! Veel plezier!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:59

MorganeR schreef:
Leuk! Veel plezier!

Dankje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 08:18

love_horse1 schreef:

YAY! Super goed van je! Gefeliciteerd! :D *\o/*

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 08:21

Deetjeeuh schreef:
love_horse1 schreef:

YAY! Super goed van je! Gefeliciteerd! :D *\o/*

Dankje! :D , jij ook nog veel succes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 08:26

Dankje! :D
Hoop echt dat ik volgende week kan gaan kijken en het dan doorgaat!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 08:27

Deetjeeuh schreef:
Hoop echt dat ik volgende week kan gaan kijken en het dan doorgaat!

Ik hoop het ook voor je! :D

MarleenvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 10:41

Leuk Love_horse1 dat je hem mag verzorgen!

Een tip: wees jezelf en doe jezelf niet beter voor dan dat je bent.
In april heb ik mijn epony verkocht en door hem heb ik eigenlijk een beetje schrik gekregen. En dan met name met paarden (gezien ik niet al te groot ben en voornamelijk pony's rijdt, lijkt een paard echt een reus). Ik kwam ik contact met mensen die nog iemand zochten voor hun paarden. Eerste keer dat ik er was, was er niemand om de 5jarige merrie voor te rijden. Daar wordt ik dan wat onzeker van en heb de eigenaresse verteld over mijn ervaringen met mijn epony. Zij reageerde er heel positief op en hebben we de 5 jarige naar de wei gebracht en heb ik even op hun gepensioneerde epony gereden. 2 dagen later ben ik weer geweest en heeft haar dochter de 5 jarige eerst voorgereden en daarna ben ik erop gegaan.

Nu mag ik de merrie gaan rijden en heb ik inmiddels een instructrice gevonden die mij daarbij gaat begeleiden. Ik vertelde de eigenaresse dat ik het fijn vond dat ik aan kon geven over mijn onzekerheid en dat ze daar goed op reageerde. Zelf vond ze het ook fijn dat ik daar eerlijk over geweest ben.

Er was nog een meisje komen rijden die M2 dressuur heeft gereden. Ik heb nog nooit een paard op wedstrijd uitgebracht wegens omstandigheden maar toch maar ik het paard gaan rijden.
Het niveau dat je gereden hebt telt (iig in mijn geval) echt niet als hoogste mee, het gaat om het gevoel en vertrouwen wat er van beide kanten moet zijn.

Dus wees eerlijk tegenover jezelf, de paarden en de eigenaren. Dan hoef je je geen zorgen te maken!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 10:42

Gefeliciteerd love_horse1. Geniet er lekker van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 10:44

Nu kunnen we samen naar de paardjes, [naam]' en Arie's stallen staan namelijk naast elkaar! :D

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:33

NesxNas schreef:
Nu kunnen we samen naar de paardjes, Nas' en Arie's stallen staan namelijk naast elkaar! :D

:j , *\%/*

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:33

Tigra_ schreef:
Gefeliciteerd love_horse1. Geniet er lekker van.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:34

Ik denk dat ik ook iets gevonden heb voor vrijdag, ik mag het paard van een vriendin op die dag verzorgen en ermee wandelen. Ik ben helemaal blij!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:38

MorganeR schreef:
Ik denk dat ik ook iets gevonden heb voor vrijdag, ik mag het paard van een vriendin op die dag verzorgen en ermee wandelen. Ik ben helemaal blij!

GEFELICITEERD! :D ,ben super blij voor je! , volgens mij had je al gelezen dat ik een haflinger Aragon als verzorg heb waar ik alles mee mag doen : rijden,poetsen enz! :D