Nog 2 uur Gaat helemaal lukken dit keer, gisteren had ik de hele tijd geleerd en toen kwam ik nog niet toe aan de laatste hoofdstukken, echt zoveel. Vanavond weer rijles
ik ga om 10 voor half ofzo richting school. dan ben ik om 3 uur uit. dan ben ik rond half 4 thuis, ga k snel omkleden en dan Sjaakie (kevin) even rijden. Dat heb ik namelijk de hele week nog niet gedaan ivm school+het weer En dan kom ik thuis dan ga ik eten, na het eten ga ik vast wat leren voor volgende week, en daarna ga ik lekker bokken/msnnen en mn spullen voor morgen klaar leggen, en dan naar bedje
de B maar ik merk echt dat t nu eindelijk lekker gaat hoor eerst was t meer van, ja tis mere voor ervaring, en omdat we het allebei leuk vinden, en halen we een WP dan halen we er een. Maar nu gaan we wel ook echt voor de WP
Fijn dat het beter gaat, ik heb altijd het gevoel dat ik de eerste paar keer voor spek en bonen meedoe, gewoon voor de ervaring en de fun . Maar telkens vielen we in de prijzen. met mijn lieve karreknol En uiteindelijk dan rijd je ook echt voor de winst inderdaad.
Laatst bijgewerkt door 123468086 op 02-03-07 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Môgge! Tentamen net gemaakt, ging wel opzich.. alleen VID was kl*te, wij hadden daar een docent voor maar die is ontslagen, en nu bleek maar uit het tentamen dat zijn lessen niet goed waren.
Ik wil ook de eerste twee uur vrij, ik heb nu pas om kwart over 10 weer les, en dan twee tussenuren en dan weer les en dan ben ik om half 3 klaar en dan nog de tijd doden tot half 5