Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had het al gelezen.. Vind het écht super erg! Tegenwoordig kijk ik van niets meer op...
tuurlijk ik besteed me aandacht niet meer aan haar dus waarom zou ik over der banketstaaf. 
Pattypaard schreef:Ah beterschap
Ik had eerst un (open!!) blaar op me vinger, precies daar waar de teugel zit met rijden. Ik gewoon doorrijden en ging steeds 1 gedeelte weer open. (Tot op de lederhuid) En nu heb ik teugels soms iets anders vast omdat ut anders te veel pijn doet.. heb ik 1 blaar net onder dat stukje wat steeds open gaat en 1 blaar weer waar de andere kant van de teugel dan komt.Ik had het al gelezen.. Vind het écht super erg! Tegenwoordig kijk ik van niets meer op...
Lijkt me ook wel een enorme shock voor je.. zo dichtbij
.
. Dat mensen zulke dingen in hun hoofd halen. Ik begon hem toen ik hoorde dat er dichtbij een paard was mishandeld, wel flink te knijpen... Elke keer als ik nu naar de paarden ga en ik ze zijn nog helemaal oké, sla ik wel een flinke zucht...

ik vraag me af hoe ze dat over hun hart krijgen.
mjah ik zie het allemaal wel ofzo..
.
. 

ik heb geoeie ideeen haha

kwam volgens mij hard aan; stond ook in van; f*ck op, ga je btg ergens anders aan besteden, ben ik toch niet waard volgens jouw.
ook al niet te vertrouwen. mjah ze komen er allleeemaaaal nog wel achter hoe ze is.