Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sheran schreef:Ja soms zou het ideaal zijn als je gewoon een beetje kon freelancen. Keertje hier, keertje daar... om even mensen uit de brand te helpen of gewoon voor de gezelligheid.
Sheran schreef:Ja soms zou het ideaal zijn als je gewoon een beetje kon freelancen. Keertje hier, keertje daar... om even mensen uit de brand te helpen of gewoon voor de gezelligheid.
Kirania schreef:Dat dusIk voel me daarin ook altijd een beetje autistisch, ik heb niet graag extreem vaste avonden of dagen, dus als iemand altijd op dezelfde dag bv. iets wilt gaan doen sla ik dicht...
Gini schreef:Kirania schreef:Dat dusIk voel me daarin ook altijd een beetje autistisch, ik heb niet graag extreem vaste avonden of dagen, dus als iemand altijd op dezelfde dag bv. iets wilt gaan doen sla ik dicht...
Oh echt waar, het idee alleen al dat ik vanaf nu een vaste avond in de week moet reserveren en ook daadwerkelijk moet appen wanneer ik die avond eens een keertje iets anders wil doen, staat me zo tegen.Ik denk dat dat nog het enige is wat me tegenhoudt in de zoektocht naar een paardje om te rijden, dat wat ik wil niet overeenkomt met wat de gemiddelde eigenaar van een mogelijk bijrijdpaard zoekt.
Sure_lee schreef:Even een schopje in dit topic.
Ik heb vorig jaar mijn shetlander waar ik mee mende weggegeven. Dit omdat ze daar meer aandacht kreeg dan dat ik haar zou kunnen geven.
Nu heeft haar nieuwe eigenaresse door omstandigheden ook niet heel veel tijd om met haar te mennen.
Zijn er toevallig mensen hier in het topic die een hele lieve shetlander wat beweging wil geven?
Ze staat in Ede. Dus uitrijmogelijkheden genoeg.
Mennen hoeft niet per se. Wandelen mag ook. Of bijvoorbeeld een ouder met kind. Ze is namelijk ook heel braaf onder het zadel.
Mocht je meer info willen dan mag je altijd een pb sturen. Ik heb aangeboden om de eigenaresse te helpen om te kijken of ik iemand kan vinden die een klik kan hebben met Penny.
Het is zo'n schatje![]()
[ [url=m/CXJhRC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sheran schreef:Dank je![]()
Ben je op zoek? Ik hoop dat je snel iemand vindt waarmee het fijn klikt
Daphara schreef:Willen jullie eens meekijken naar mijn advertentie voor een bijrijder?
https://link.marktplaats.nl/m1624507289 ... nt=app_ios
Nog tips of meningen?