Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
renate85 schreef:Ik ook opzoek naar een bijrijder.
Het gaat om 2 x per week.
Ik heb alleen een nadeel..... ( ik vind het een voordeel)
Een tinker die western gereden wordt.
Veel mensen met western ervaring willen alleen een "westernpaard"![]()
Alsof een tinker geen western kan.....
Dus nu ook opzoek naar mensen die graag western willen leren..
SusaSuus schreef:Renate, Denk inderdaad dat de westernruiters wat dunner gezaaid zijn dan de engels geschoolde ruiters. Maar inderdaad je kan altijd iemand zoeken die wel bereid is zich om te scholen! Succes met je zoektocht!
Sheran, vervelend dat geen reactie meer krijgen. Dat heb ik ook al meegemaakt. Heel intensief contact en van het een op het andere moment niets meer gehoord![]()
xx_Lyzet, het lijkt dan meer op een soort leasen. Tenminste daar denk ik aan bij zo'n bedrag. Is het nu voor 3/4 dagen of 7 dagen per week? En denk dat het ook heel erg afhankelijk is van de mogelijkheden van en met het paard (wedstrijden/buitenritten/paard meenemen naar andere locaties/springen/dressuur enz). Het is natuurlijk altijd te proberen.
De verzorgpaarden die ik gehad heb, voor ik mijn eigen kocht, daar betaalde ik niets voor. Bij eentje wel altijd de hoefsmid, wilde hem zelf op ijzers dus vond ook dat ik dat dan zelf kon betalen, had daar ook als enigste plezier van.
Wat raar Sylvia_B! Maar ook geen contact gehad in die weken? Dan zou het voor mij al einde bijrijdpaard zijn hoor voor diegene!
Rare mensen op de wereld zeg, gaan liegen dat je al zo'n tijd niet gereden hebt en dan ook liegen dat je ook nog naar een ander paard gaat.. Beetje jammer!
Ik rijd overigens wel zelf eerst even, zodat ze kunnen zien waar ze aan beginnen en de spanning voor zo'n eerste keer misschien iets minder is.
Bij mij zijn inmiddels twee meiden geweest om kennis te maken en te rijden. Beide direct helpen met zadelen, goed doorrijden en aanpakken wanneer nodig, dat was heel fijn om te zien. Aangezien ik nog geen duidelijke voorkeur heb, heb ik ze uitgenodigd om nog een keer langs te komen en dan moet ik denk ik maar op mijn gevoel afgaan. Lastig hoor als je ineens het idee hebt dat je kunt kiezen! Vind het al lastig genoeg om iemand te moeten zeggen dat het niets wordt.. Hoe zeggen jullie dat?
Vind het wel fijn dat ze weten dat er nog iemand is
Lianne86 schreef:Dan heb je denk ik wel weer veel kans, lijkt me best gaaf om zoiets te doen (maarja, zit dan weer met mijn eigen paard, en die laten omscholen :p) Maar dat scheelt... Staat dat ook duidelijk in je advertentie?
DeEenhoorn schreef:oké. hierbij dan de link naar mijn advertentieverbeterpunten mogen altijd genoemd worden. alleen wel opbouwend graag..
http://www.bokt.nl/markt/ad/158353/verzorgpaard-gezocht
chelle_dora schreef:Sylvia_B: Pff jeetje.. Dat is lekker dan! Had ze zelf niks meer laten horen?
xx_Lyzet: Mwah ik denk dat 70/80 euro voor 3 a 4x per week best mooi is hoor! Afhankelijk van je faciliteiten natuurlijk ook en eventuele klusjes.
Voor de lease van de hele week, voor je vriendin, zou ik toch een beetja afgaan op de stalprijs en daar een beetje vanaf halen.Maar als mensen 100 euro teveel vinden al, dan zijn die mensen ook niet je doelgroep moet je maar bedenken
DeEenhoorn: Hier zouden ook m'n nekharen overeind van staan, eigen spullen meenemen e.d. komt er bij mij ook niet in, niet als het al op andere dieren gebruikt is of tussentijds gebruikt wordt...