haha ok dan, achjaah mijn springhouding is ook niet perfect. bij ons op de manege deden ze alleen in gevorderde springles hoog springen en dat ging dan tot 1.25m. in de gewone les maar 50 ofzo. maar ik ben van plan om met pom vaker te springen misschien dat als ze vaak springt ze dan ook niet meer zo hoog eroverheen springt als dat ze nou doet
Morge eerste dag stage Hoop dat ik daar ook foto's mag maken Na ik ga maar eens rustig aan naar boven vertrekken.. morgen om kwart op 6 deruit en om 7 uur de fiets op Doeg en truste alvast
Ik springt btw zo goed als niet.. Niet op Mariska/Nike. (ja of dat ene keertje bijv. maargoed ) Op manege ook zo goed als niet omdat dan vaker pony's kreupel zijn na het springen :s. En verder soms als ik met vriendin mee ben. Maar dat is niet echt iets te noemen. Nu komende 2 weken wel springen alst goed is
Ennuh ik heb de hele week al gepland kheb 2 dagen niks
maandag: om 9 uur folders lopen en om kwart voor 1 naar vzpony's dinsdag: Vrij woensdag: Vzpony's en naar eeen paardrijwinkel Donderdag: met me moeder naar amsterdam Vrijdag: Naar vzpony's ,, Vry rijden ,, En dan nog les ryden Zaterdag.. Vrij Zondag: Naar me oma haar verjaardag