hey ik heb het echt leuk gehad gisteravond er was een douche en daar gingen we onder dansen.. We waren echt zeiknat wat echt zooo leuk het was daar namelijk onwijs heet k heb al bijgelezen maar ik weetr niet meer wat er allemaal gezegt is.. dus weer even terug kijken
net gevoetbald...bij me clup mhhh moet huilen,,we krijgen een domm verrot team,,meeste gaan van vb af en krijgen wij kleintjes er bij ik zit bij dames en dan komen er allemaal kleintjes bij.. idaags afscheids feest joppiee ,, vandaag bowlingg met vriendun van mij !!.. wie weet nog leuke naam? wil lotte_11 veranderen kan nu!!..
Ik had m'n konijn in de ren van de buren gezet, ga ik net naar mijn konijn. Lag er allemaal bloed, allemaal nagels waren er afgeknapt (met wortel en al) en z'n hoofd was een kaal plekje.
Hey mensen srr da ik er al een tijdje ni ben. Volgende week eindexamens en ben al druk bezig nu... Verder zijn er deze week nog wat probjes bijgekomen waar ik nu dus mee in m'n hoofd zit dus srr als je weinig van me hoort...
lekker gereden, aan de teugel!! (het eerste half uur) maar toen wilde ik naar de galop dus aansporen (lekker gegallopeert ) toen terug nemen in de draf, weer aan de teugel proberen te rijden, dus been geven, reageert ze steeds 'te' op mijn been en gaat ze weer naar de galop.. dus terug nemen weer proberen.. en toen het laatste half uur.. liep ze alleen in de stap (en sommige stukjes in draf) aan de teugel...
Ja maar, het irritante is dat ik na de galop alleen kleine stukjes aan de teugel heb gereden, omdat ze te veel reageerde op mijn benen, en daarom schiet ze steeds in de galop... Van te voren heeft ze de HELE tijd aan de teugel gelopen..!