Maar ik maak me soms te druk..
..Afgelopen week heel erg;
Maandagavond.. (ruzie thuis
)Gister ook eventjes..
En vanochtend en vanmiddag dizzy..
Gewoon door héél erg druk doen..
HEel erg spacen etc..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
)
wat een verhaal!
(ben tijdje niet geweest)

En 3 vriendinne van me vinde hem leuk...en 1tje is der zeker op de andere weet ik niet. Maar dan gaan ze steeds naar hem kijken en hij heeft dat door, en istie ook aan het kijken. Komt ervan als ik naar hun ga wijzen en zegge tegen die andere og daar heb je je lieverd weer ofzowiets net zo hard dattie het kan horen. (perongelijk hoor
)
En toen de pauze daarna toen we wegliepen durfde ze wel haiie *naam* te zeggen!
en toen keek hij
om 
voor mensen die niet weten hoe kahlua eruit ziet foto´s staan in profiel zooooooooooooooooooooo happy hoop echt dat t doorgaat JanSFjP schreef:iedereen heeft het over klassenboeken, maar wij hebben dat alleen in de eerste en tweede gehad :p nu gewoon al 4 jaar geen klassenboek meer. Zeker teveel werk met al die clusters
maar op welke school zit jij? ik kom ook uit nieuwerkerk!
hopen voor je dat t mag!
Heb ook de foto's in je profiel bekeken, leuk beestje!
je weet maar nooit he

ook heb k m pas om 13.30. We hoeven alleen woordjes en grammatica te leren, daar ben k dan wel weer goed in en dat kan k binnen 2 uurtjes in mn hoofd hebben. Dus k ga vandaag niet leren
dagje vrij
moet alleen wel mn kamer opruimen....daar is een bom ontploft
kwerd rond 5 uur wakker... weg middag
kga vanavond vroeg naar bed en zondag uitslapen, blijkt wel weer dat k t nodig heb

) 
maar ik heb wel zo les
gelukkig wel binnen
..
:\...
..
Maar goed..