Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cherell0 schreef:ik zou idd. niet zomaar de wei in lopen o.i.d.
wel aanbellen of een briefje (veilig) ophangen .
en als iemand op de wei loopt wacht dan even tot ze bijv. terug naar de auto gaan bij de opening en dan even vragen .
cherell0 schreef:ja maar dan ben je ook niet opzoek naar een verzorgster ....
ik bedoel als ik het zo hoor mogen ze op geen enkele manier contact maken ...
hoe moet je dan ooit aan een ver zorg paard komen ?
uis
en er zijn er genoeg die het wel waarderen .
bij ons in de buurt iig. wel , maar misschien licht dat aan de simpele Brabanders
cherell0 schreef:ja maar dan ben je ook niet opzoek naar een verzorgster ....
bij ons in de buurt iig. wel , maar misschien licht dat aan de simpele Brabanders
chelle_dora schreef:cherell0 schreef:ja maar dan ben je ook niet opzoek naar een verzorgster ....
Da's knap, ik heb toch echt een bijrijdster.
Maar als iemand me gaat opwachten van stal ben ik daar niet heel blij mee nee, wat de reden ook is. Contact maken? Als iemand een verzorgster/bijrijdster zoekt hangt er vast wel ergens een briefje in de supermarkt/kantine/marktplaats of bokt. Bij ons op stal hangen mensen ook briefjes op. Maar iemand die (al dan niet buiten beeld) me gaat opwachten daar bedank ik vriendelijk voor.
Ik geef alleen aan dat dus niet iedere eigenaar het 'wachten' zo fijn vindt of kan waarderen..