Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ladyson schreef:Fijn dat je reacties hebt gehad! Afgelopen week is er een bokker komen kennismaken, volgende week komen nog 2 meiden langs. Een ander meisje mocht niet van haar ouders langskomen en een meisje dat wilde komen kennismaken heeft nooit meer gereageerd. Mijn klasgenoot was eerst enthousiast en nadat ze mijn advertentie had gezien, heb ik niks meer gehoord.. Het blijft wisselend en spannend zo
Lianne86 schreef:De stal waar we eerst stonden (geen schone stal meer, geen hooi meer en de bak die maar "bijna af" bleef...) wordt volgende week zaterdag gesloten... Nog 2 stalgenoten zijn met spoed op zoek naar een stal... De andere is al weg gelukkig!
Ladyson schreef:Het meisje vroeg zelf aan mij of er nog anderen waren dus die vraag heb ik eerlijk beantwoord. In haar geval had ik niet meteen zoiets van nee dit is geen succes, anders zeg ik dat gewoon en laat ik de rest achterwege.
Lianne86, jij hebt dus duidelijk een goede beslissing gemaakt!
@nvds ik langs jouw oude stal, stalgenoot komt op jouw plekje te staan geloof ik