Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xMartJuH schreef:Ik zou ook niet een advertentie beoordelen op zijn grammatica en interpunctie, maar Love_Horse als je het verbeterd zou ik het wel goed doen. Voor en komt bijna nooit een komma en dan voor de komma of (dubbele) punt ook geen spatie. Wat ik bij jou eigen stukje zie... Niet beledigend of aanvallend hoor. Wou gewoon even zeggen dat als het verbeterd wordt het goed wordt gedaan.
Ontopic:
Ik heb reactie, maar jammer genoeg niet wat ik zoek.
MorganeR schreef:Ja dat weet ik maar ik wil ook niemand tot last zijn.
NesxNas schreef:xMartJuH schreef:Ik zou ook niet een advertentie beoordelen op zijn grammatica en interpunctie, maar Love_Horse als je het verbeterd zou ik het wel goed doen. Voor en komt bijna nooit een komma en dan voor de komma of (dubbele) punt ook geen spatie. Wat ik bij jou eigen stukje zie... Niet beledigend of aanvallend hoor. Wou gewoon even zeggen dat als het verbeterd wordt het goed wordt gedaan.
Ontopic:
Ik heb reactie, maar jammer genoeg niet wat ik zoek.
Verbeterd is met een TMaar jammer dat het niks voor jou was
Heb je al meerdere reacties gehad?
xMartJuH schreef:NesxNas schreef:Verbeterd is met een TMaar jammer dat het niks voor jou was
Heb je al meerdere reacties gehad?
Tot zover mijn Nederlands dus
Nee dit was de eerste. Wel zelf al op meerdere advertenties gereageerd, maar de meeste willen geld of het gaat om een shet wat dan niet in de advertentie stond