Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SusaSuus schreef:Het iemand meenemen als je gaat kijken, kan me voorstellen dat het prettig is om een bekend gezicht te hebben die mee kan oordelen (ging overigens zelf altijd alleen).
Is er toezicht op je paard, dus dat wanneer het zover is dat je diegene alleen met je paard durft/wilt laten, dat er gecontroleerd kan worden of niet jan en alleman meegenomen wordt en op je paard gaat rijden?
Ik moet er niet aan denken dat vriendjes/vriendinnetjes worden meegesleept en vervolgens ook gaan rijden. Kijken mag, maar verder niet. Bij ons is er eigenlijk 24/7 toezicht, pensionhouder ziet de bak ed. vanuit de huiskamer, dat vind ik wel prettig.
Marocje schreef:Ik zou daar idd wel gelijk duidelijk in zijn: zij wordt de potentiële bijrijder, dus zij is degene die er op gaat. Dat is bij het kijken, maar ook daarna. Er komen geen andere mensen op. (dan kun je eventueel later altijd de teugels laten vieren, maar dat is dan omdat jíj het zegt)
Maar ik snap het stukje alleen niet, dat ze anders te makkelijk "nee' kan zeggen? Dus eigelijk wil ze het niet, maar heeft ze iemand nodig die haar kan overhalen? Of begrijp ik het echt zo verkeerd?
Marocje schreef:Ik zou daar idd wel gelijk duidelijk in zijn: zij wordt de potentiële bijrijder, dus zij is degene die er op gaat. Dat is bij het kijken, maar ook daarna. Er komen geen andere mensen op. (dan kun je eventueel later altijd de teugels laten vieren, maar dat is dan omdat jíj het zegt)
Maar ik snap het stukje alleen niet, dat ze anders te makkelijk "nee' kan zeggen? Dus eigelijk wil ze het niet, maar heeft ze iemand nodig die haar kan overhalen? Of begrijp ik het echt zo verkeerd?
Lianne86 schreef:Klinkt zo banketstaafmaar soms kom je dingen tegen en dan denk je 'Nee" (zoals longeren aan 1 bitring... tjah... als je dat ziet dan ga je toch snel denken "te weinig ervaring"... Of van die mensen die van die acties hebben... Knap zelf stiekem ook af op mensen zonder cap (niet dat mijn paard zo wild is of wat dan ook.k.. maar stel dat... Cap is bij mij redelijk verplicht... en vooral als het dan jonge meisjes zijn...)
Eigenlijk best wel erg... zit me nu af te vragen of bijrijders het ook terug doen bij ons