Dat scheelt
Ja leuk is anders
Moet zeggen dat ik nog nooit wat heb laten trekken en dus nog nooit in m'n mond verdoofd ben. Dus kreeg een flinke paniekaanval gisteren, want na een paar spuitjes kan je dus je mond niet meer goed open doen en ik vind het vreselijk om geen controle over m'n eigen lichaam te hebben. Gelukkig hebben ze de tijd genomen, ik riep al met een half verdoofde mond dat ze me maar onder narcose moesten brengen, ik ging het níét doen. Uiteindelijk maar doorgezet en viel reuze mee. Ze lagen er goed voor dus ze waren er zo uit
Vannacht alleen de hele nacht niet geslapen want ik slaap zo graag op m'n rechterwang en dat durf ik nu niet
Dus was een lange nacht 
Lianne: gewoon geld.
Was er serieus eentje die vond dat ik haar 80 euro per maand moest gaan betalen, d'r lessen en d'r wedstrijdkosten (want ze wilde natuurlijk wel starten want daar werd mijn pony beter van).Denk op zich niet dat mijn pony beter hoeft worden, ze is goed zoals ze nu is
Zou het zo weer doen... 2 dagen wel ff rustig gegeten maar daarna kan je weer alles eten! Wil niet zeggen dat dit bij iedereen zo het geval is natuurlijk heh! 

)
Dan kom ik er nog makkelijk mee weg, geen hechtingen ook gelukkig en al dat soort dingen..
Volgens mij blijven ze dan ook een stuk gemakkelijker thuis, ze hebben toch al betaald gekregen