Citaat:Gaat het er ook om of de eigenaar er wat aan heeft. Als paarden al jaren zonder problemen gewoon op de wei staan wat heeft een eigenaar er dan aan dat een ruiter hem gaat rijden en "verbeteren". Als ruiter leer je natuurlijk net zo goed van ieder paard want ieder paard is anders en reageert ander op dingen.
Als de eigenaar zelf opzoek gaat naar een verzorger dan ljkt het me dat de eigenaar wil dat het paard weer wat gaat doen. Als de eigenaar dan dit zelf niet kan of durft om wat voor reden dan ook.
Dan denk ik dat er in zo'n geval inderdaad een voordeel voor de eigenaar bij zit.
Hier ben ik het zeker mee eens. Niet iedere situatie is het zelfde, echter als je met een paard bij 0 moet beginnen en de eerste maanden alleen maar bezig bent met corrigeren, ben ik minder snel bereid te betalenCitaat:Om simpel te zeggen ik verbeter een paard dus ik betaal niet zal ook aan de situatie liggen.
Citaat:Maar goed ik denk dat een ruiter die echt goed is zelden zonder paard zit
Let op met wat je hier zegt.
Dit is lang niet altijd het geval. Ja als je bekend bent in de buurt dan gaat het wat makkelijker. Maar als je in een bepaalde omgeving niet van jongs af aan al in de paarden wereld zit,omdat je bijv naar de andere kant van het land bent verhuisd, is dat niet zo makkelijk en dan ben je wel degelijk afhankelijk van advertenties.