Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik kon niet langer blijven omdat een vriendin om 9 uur thuis moest zijn, en ik der niet alleen terug laat fietsen. hij keek wel de hele tijd naar me toen die achter me liep zei die vriendin
mjah woensdag een nieuwe kans

en toen kreeg ik ook een lachkick, en glen was met iemand aant praten dus vond het ook zo.. ik weet niet om dat te onderbreken.
ik had trouwens wat geflikt op het veld
willen jullie het weten
?
ik voelde me dus niet bepaald veilig 
dus ik doe dat gewoon 
; ey rick, je hebt wel een lekker kontje
*ik hoop dat ie weet dat het een grapje was* en daarna was ik volgens mij in vorm, en toen stond glenn naast de goal en toen zei ik Iets te hard, je stinkt... zullen we douchen
? ok zo erg klinkt het niet, maar hij had het gehoord, en op dat moment was het gewoon ernstig
ik hoop dat jullie het snappen
? 
is lianne nou al online geweest ? moet nog steeds weten of ik de quotes mag doen of dat ze ze opeens zelf deed
? 
? hij is echt zoo schattig

Nee geen idee 

Anora schreef:Wayooo is Patty verliefd!? Vertel

echt zonde... die mensen hebben hun leven gewaagd voor die dieren en die k.lotevent laat ze alsnog afmaken.
Rafaela schreef:ik vind het echt zonde, ze hebben de paarden miss van een verschrikkelijke dood gered, maar ze gaan nog steeds dood, terwijl het toch echt wel mooie en leuke paardjes zijn vind ikecht zonde... die mensen hebben hun leven gewaagd voor die dieren en die k.lotevent laat ze alsnog afmaken.
mensen doen toch waar ze zin in hebben en niemand kan ze tegen houden