Ugh.. Ik ga nu even een brufen naar binnen proberen te werken.. En dan naar stal toe nog.. Net zijn er twee kiezen uitgetrokken..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Briljant is dat

verwachten ze echt dat jij ze dan zou betalen chelle_dora? Lol.. Zij zijn op zoek toch, waar halen ze het idee vandaan. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk, maar zo verspelen ze wel hun kansen. Rare mensen op de wereld
Mensen gaan voor het paard, niet voor de reacties eronder lijkt me 
Heb nu een lieve bijrijdster gelukkig die niet zo uit de hoogte doet.. Maar echt van zulke types kreeg ik echt jeuk.. had het dan ook al bijna opgegeven hoor, zoveel achterlijke kindertjes lopen er rond.. Maarja dat is het nadeel van een kleine pony.. die Dora heet geloof ik.. Leek af en toe wel onkruid aan te trekken
Goed dat je het hebt aangegeven bij de Mods, hoop dat ze gewoon weggehaald worden..
En verder stoned van de brufen pijnstilling haha
Durf alleen nog niks met de rechterkant ( waar de kiezen zijn getrokken ) dus ik leef voorlopig op pap en pudding denk ik

Had ze liever gehouden maar is blijkbaar een risico voor een open hart operatie... Dus ach he, snijden we die dingen er ook nog even uit