Ik heb nu iemand die gereageerd heeft op mijn bijrijder gezocht advertentie en ik weet eigenlijk niet helemaal wat ik ermee aanmoet. Het is namelijk een volwassen man van 47 jaar jarige man. Heeft al 2 bijrijpaarden, maar met 1 stopt hij mee ivm het ontbreken van een verlichte rijbak. Bericht is een beetje onduidelijk omschreven, maar geeft al wel aan dat het misschien niet in goede aarde valt omdat hij een man is.
Ik heb ook van een man een reactie gehad, maar die had te weinig ervaring en dacht dat ie met z'n 1,90 op een e-pony kon.. Maar niets tegen het feit dat iemand een man is!
Stoppen om het feit geen goede bak --> toont wel dat het vooral om het rijden gaat. (hoeft niet per se slecht te zijn) Maar simpel gezegd, je bouwt een band op met zo'n beest en dan doe je maar even wat moeilijker in de winter (nouja, eerlijk is eerlijk, mijn eis is ook verlichte rijbak) Anders is het zo vervelend en ook oneerlijk voor het paard als ie alleen in het weekend kan lopen ivm werktijden.
Lianne 86, waar kwam die man vandaan? (mag via pb hoor)
Wat je zegt klopt in mijn ogen ook hoor. Kijk zonder verlichte rijbak is het gewoon lastig als je van de avonden afhankelijk bent hoor. Gelukkig hebben wij die wel op stal.
ik kom hier ook even binnenvallen. Sinds een aantal dagen heb ik een advertentie op bokt en mp staan voor een bijrijder, maar tot nu toe helaas weinig reacties ontvangen. Is hier iemand die de advertentie door zou willen lezen en dan misschien wat tips heeft?
Ik heb wel gekeken of er mensen binnen een bepaalde straal op zoek zijn naar een verzorgpaard, maar op bokt zijn dit alleen hele oude advertenties (ga zo wel even weer kijken of er wat nieuws op staat) en op mp weinig en veelal te jong..
Splut
Geplaatst: 20-11-13 11:40
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Marocje
Geplaatst: 20-11-13 11:42
Superleuke advertentie Suus, ik zou er wel op reageren als het in de buurt was.. Jammer van de reacties die eronder staan..
Op advertenties wordt sowieso weinig gereageerd (heb meer reacties door hier te posten dan op mijn advertentie (daar maar 1, meisje van 13..).
Ik ben via via gaan zoeken en heb vals gespeeld. Toen ik hoorde dat mijn verzorgster wilde stoppen, heb ik een bokker een berichtje gestuurd waarvan ik weet dat ze in de buurt woont en zie haar vaak rijden op der leasepony :p Mijn pony toen aangeboden... (2 pony's vond der mams alleen te veel :p)
SusaSuus
Geplaatst: 20-11-13 11:47
Inderdaad erg jammer, maar het is gemeld en heb er zelf verder geen woorden aan vuil gemaakt. Er zal wel een verschil zijn tussen volwassen en volwassen
Ik ben blij dat de advertentie jullie in ieder geval wel aanspreekt, nu de juiste persoon nog afwachten die wel in de buurt woont
@SS, je niets van aantrekken hoor. Kwam op mij over dat ze zelf al contact met jouw had opgenomen of zo, maar dat jij haar niet zag zitten. Soort van afgunst zeg maar
Maar je hebt een nette advertentie hoor, zo weet iedereen precies waar ze aan toe zijn.
Ik vind het een nette advertentie hoor SusaSuus! Heel fijn en overzichtelijk.. De reacties.. Ach die moet je maar voor lief nemen..
Ik heb zelf wel een paar keer op advertenties gereageerd (op marktplaats) maar dan moet je ineens de bijrijdster gaan betalen omdat jij hun hebt benaderd.. Gekke henkie.... Dan moet je er geen advertentie opzetten, dan weet je toch dat je mail krijg
Ja daar heb ik er ook een paar van gehad. Ik zoek voor 2 á 3 dagen een bijrijder.
De ene wilde er voor betaald worden...... De ander dat paardlief verhuist werd naar de andere kant van NL, wel waren alle kosten voor mij.....
Maar de ergste was wel. Ik moest haar betalen, ook haar lessen, transport naar wedstrijden, startgeld, paard moest op ijzers, en nog meer onzin dingen. Maar wel vond ze de max 3 dagen te kort, moesten er wel minimaal 5 liever 6 wezen. Ze was er alleen voor het rijden, mesten etc deed ze niet. Die had echt een paar steekjes los hahaha
Ja sommige denken echt dat de minimaal geboren zijn uit moeder Anky en vader Edward Gal geloof ik.. Briljant is dat
Heb er ook een paar van gehad hoor.. Ik mocht niks meer doen, mocht er ook niet mee leren mennen want dat zou haar en haar ambities in de weg zitten.. Mevrouw is niet verder gekomen dan de e-mail uiteraard
SusaSuus
Geplaatst: 20-11-13 12:05
Bedankt! Trek me er ook zeker niets van aan, het maakt me meer aan het lachen eigenlijk! Er is overigens wel heel even pb contact geweest en vervolgens kreeg ik ook leuke berichtjes bij mijn advertentie. Ach mensen die echt wat zoeken en voor wie de advertentie aanspreek zullen wel een berichtje sturen ondanks wat eronder staat lijkt mij.
verwachten ze echt dat jij ze dan zou betalen chelle_dora? Lol.. Zij zijn op zoek toch, waar halen ze het idee vandaan. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk, maar zo verspelen ze wel hun kansen. Rare mensen op de wereld
Ohw verhuizing, ik kreeg ook de vraag of ze dan ook verplaatst mocht worden naar Den Haag.. Uhm ik zoek een bijrijder, geen nieuwe eigenaar
SusaSuus: Inderdaad Mensen gaan voor het paard, niet voor de reacties eronder lijkt me
ja die types zijn er helaas bij. Want ik reageerde op hun advertentie dus dan was ik wel zó enorm op zoek, dat daar best wat tegenover mocht staan. Nou dikke doei, dan gaat ze liever vandaag nog met pensioen Heb nu een lieve bijrijdster gelukkig die niet zo uit de hoogte doet.. Maar echt van zulke types kreeg ik echt jeuk.. had het dan ook al bijna opgegeven hoor, zoveel achterlijke kindertjes lopen er rond.. Maarja dat is het nadeel van een kleine pony.. die Dora heet geloof ik.. Leek af en toe wel onkruid aan te trekken
Marocje
Geplaatst: 20-11-13 12:27
Ho, ik bedoelde niks negatiefs over de advertentie ivm die reacties? Maar het viel me wel op, en vond dat jammer. Maar ook juist goed dat ik géén reacties van jou ertussen zag staan, dat spreekt wel voor je. Maar bij de eerste paar kreeg ik het idee dat ze langs was geweest, daarna wist ik dat ze zelf niet helemaal spoorde Goed dat je het hebt aangegeven bij de Mods, hoop dat ze gewoon weggehaald worden..
Anoniem
Geplaatst: 20-11-13 12:27
Hoe is het met je mond Chelle? Al een beetje beter?
Suus ik schrok ervan dat dit een vrouw is van 38 volgens haar profiel dan....
Ik vind het een leuke advertentie, zou mijn haf kunnen zijn. Ik hoop toch dat de mods die maffe bijdrages weg kunnen halen. Vind het wel storend ook al zegt het niets over jou of je advertentie.
Ja Sylvia, da's al een stuk beter. Ik heb net wat gegeten eindelijk En verder stoned van de brufen pijnstilling haha Durf alleen nog niks met de rechterkant ( waar de kiezen zijn getrokken ) dus ik leef voorlopig op pap en pudding denk ik
Gisteren met m'n mond nog half verdoofd die pony gelongeerd.. Had daarna toch wel keelpijn, was duidelijk iets teveel van het goede
En volgens haar advertentie 32.. Ik zal weer even een berichtje sturen of ze nog verwijderd gaan worden, dat is het nadeel dat je het meldt en dat het dan afwachten is of er meer mensen zijn met problemen voor iemand wordt aangesproken.
Ik vatte het ook niet negatief op hoor Marocje! Of is dat voor iemand anders bedoelt?
Ja twee verstandskiezen, volgende maand de andere twee nog Had ze liever gehouden maar is blijkbaar een risico voor een open hart operatie... Dus ach he, snijden we die dingen er ook nog even uit
Ik denk dat een moderator een berichtje sturen wel prettig is inderdaad, desnoods even kijken welke moderator er nu online is
Ladyson
Geplaatst: 20-11-13 12:38
Hihi omg wat een verhalen..
SusaSuus
Geplaatst: 20-11-13 12:39
Ik kom er net achter dat ik berichten kan verbergen en dat heb ik net gedaan! Wil iemand kijken of er nog iets te zien is?
Zo een open hart operatie, heftig! Dan zijn die verstandskiezen trekken een eitje waarschijnlijk! Maar wel naar en kan heel pijnlijk zijn! Zelf ben ik ze ook alle 4 kwijt, maar geen centje pijn en vriend een week ziek geweest na het trekken van 1..
Lianne86
Geplaatst: 20-11-13 12:40
Wat vragen bijrijders tegenwoordig eigenlijk voor vergoeding als ze iets vragen?