Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:Ik zoek ook nog steeds een goeie bijrijder. Mar lastig hoor.
Kom op marktplaats vaak wel vreemde advertenties tegen. Mensen die betaald willen worden om op je paard te rijden. Idioot.
Veulen84 schreef:Ik zoek ook nog steeds een goeie bijrijder. Mar lastig hoor.
Kom op marktplaats vaak wel vreemde advertenties tegen. Mensen die betaald willen worden om op je paard te rijden. Idioot.
passepartout schreef:YVVV: dat is boffen en heb je geluk gehad om een goede te vinden.
Ik heb gisteren onze advertentie op MP weggehaald voor een bijrijder, hoef ik me ook niet te ergeren omdat er niet serieus gereageerd wordt.
Kimmikky schreef:ik vind t ook een beetje jammer, zonder ervaring kom je eigenlijk niet aan een bijrijdpaard, maar zonder bijrijdpaard krijg je geen ervaring (en ik denk dat als ik een eigen paard heb niet echt meer de behoefte heb aan een bijrijdpaard.. dus die optie valt imo af...)
endless loop?
manege ervaring word ook niet echt gezien als ervaring valt mij vaak op...
Kimmikky schreef:zou jij iemand een kans geven als deze toe zou geven enkel op een manege te rijden? of eigenlijk gelijk al iets hebben van ik zoek wel verder?
ik weet ook wel dat een privepaard totaal iets anders is dan een manegepaard (heb dat wel gemerkt de paar keer dat ik op m'n tante dr dressuurpaardje mocht, huh? bokt ie? nee, da's een changementje... of: ik zet wijken voor linkerbeen in, paard appuyeert naar links)
ik kan dan in theorie zeggen ik rij wel vaker op een privepaard, maar durf dat met 1 keer per jaar (en uitstappen na wedstrijden) niet te zeggen...
Rivjenn schreef:Die kans heb ik al gegeven en ging niet.
Ze wisten weinig van de verzorging, weinig inzicht, en geen benul van de gezondheid en beengebreken.
Sorry, maar mijn paard gaat voor...
En bovendien moet het wel veilig zijn, je bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor je paard.
Veulen84 schreef:Kimmikky schreef:zou jij iemand een kans geven als deze toe zou geven enkel op een manege te rijden? of eigenlijk gelijk al iets hebben van ik zoek wel verder?
ik weet ook wel dat een privepaard totaal iets anders is dan een manegepaard (heb dat wel gemerkt de paar keer dat ik op m'n tante dr dressuurpaardje mocht, huh? bokt ie? nee, da's een changementje... of: ik zet wijken voor linkerbeen in, paard appuyeert naar links)
ik kan dan in theorie zeggen ik rij wel vaker op een privepaard, maar durf dat met 1 keer per jaar (en uitstappen na wedstrijden) niet te zeggen...
Ik zeg zonder moeite ja. Bij ons is altijd wel iemand dus proberen is dan veilig. Het enige wat ik echt verwacht is dat je ook echt elke week 2 of 3 keer komt en dat je je verantwoording neemt en je aan de afspraken houd. Maar dat laatste is een rare vraag.
Maar manegeruiters moeten ooit de kans krijgen om geen manegeruiter meer te zijn. Geef ze graag die kans hoor, en met mij best veel andere ook.