Ik ben in november 2018 begonnen met paardrijden op een manege. Ik ben dus nog wel een beginner. Ik vind het leuk, maar merk dat ik dingen doen naast het paard ook érg leuk vind! Vandaar dat ik nu al een aantal weken een grondwerkcursus aan het volgen ben. Heel interessant om te leren over o.a. lichaamshouding, zowel van jezelf als van het paard. Ik zou het erg leuk vinden om een paard/pony te verzorgen waar ik niet persé op hoef te rijden. Ik denk dat ik hier erg veel van zou kunnen leren m.b.t. de verzorging van een paard en omgang. Mij lijkt het leuk om te tutten, wandelen, grondwerk te doen en eventueel (als ik ooit ervaren genoeg ben) vrijheidsdressuur.
Ik ben 24 en woonachtig in Utrecht (stad). Ik heb OV en een auto tot mijn beschikking. Ik studeer nog dus heb ook overdag vaak tijd. Ik zal 2x per week zeker de tijd hebben om langs te kunnen gaan.
Omdat ik een beginner ben, zou ik het fijn vinden om in het begin een beetje begeleiding te krijgen als daar tijd voor is. Ik leer erg graag.
Als er iemand interesse heeft of wellicht iemand kent die interesse heeft hoor ik het graag!

Tips zijn ook welkom!