Ik kom 3 keer per week, al is het best ver (13 km fietsen of 45-60 min met het OV vanaf thuis, vanaf school is dat iets minder) en dat doe ik ook bij slecht weer of soms alleen maar om de klusjes te doen en te tutten als de bak een zwembad is of het heeft gesneeuwt. Verder betaal ik 50 pm mee aan de kosten van de pony, wat ik graag doe. (De eigenaresse heeft het ook niet zo breed en voor jullie allemaal gaan zeggen dat ze dan geen paarden zou moeten hebben, stuur dan even een pb want dan leg ik het verhaal uit
). Ik mag binnenkort beginnen met het opbouwen van het rijden, maar dat kon eerst nog niet dus toen was het alleen wandelen en na een tijdje ook longeren. Ik laat ook elke keer weten wat ik gedaan heb 
Daar tegenover staat wel een geweldig lieve pony met wie ik veel kan doen. Ik ben inmiddels als 2 keer naar het strand geweest en wanneer ze in betere conditie is en ik echt intensief mag beginnen met rijden mag ik ook meedoen aan een oefencross
ik heb ook een hele grote klik met de eigenaresse, en zij laat ook duidelijk weten dat ze heel blij is met mij 
Edit: oh en ik koop regelmatig wat voor de pony
een paard borstelen is naar mijn weten ook een klusje, je doet er mensen een plezier mee