Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[***] schreef:@ mariska : nou, erg leuk van je ... Misschien heb jij dan even de penny-oplossingen bij de hand?

En verder heeft [***] echt een leider nodig, heb de verzorgster wel eens met hem laten werken in de roundpen, en ze heeft ook eens op hem gereden, maar je merkt gewoon dat [***] het heel moeilijk heeft om iets van anderen te aanvaarden .. Als je stevig in je schoenen staat is dat geen probleem, maar als je het niet eens met [***] redt, die wel complexer is maar toch een stuk zachtaardiger zeg maar (heeft maar weinig nodig om het dan daarna gewoon altijd goed te doen, [***] blijft proberen, ook bij mij nog), dan zie ik dat met [***] helemaal niet werken ... Er hebben het geprobeerd, ook mensen die langs de kant stonden en het beter konden dan ik (met hun mond), die hebben het ook mogen voordoen 
, iets in die richting ... maar dat had ik dan verkeerd begrepen
Dus komt helemaal goed 
) is het gewoon geen beginnen .. Ze hebben in het verleden geprobeerd met de DA & verdoving, beestje was zo ver heen dat die niet eens meer op z'n benen kon staan. Stonden ze hem met 4 man te ondersteunen omdat liggend bekappen ook niet makkelijk is. En toen de hoefsmid begon lag iedereen op de grond ... Is ook tevens de laatste keer geweest dat ze daar geprobeerd hebben

Maarja, dat lijstje heeft ze in het begin gehad.. dus of het gaat helpen, ik weet het niet
In ieder geval herkende ze hem meteen in de beschrijving (ze zei toen van "die klinkt als een pony [***] van de manège waar ik rij, maar die is nu weg") en had het idee dat ze het best wel leuk vond dat ze hem mocht verzorgen omdat ze het een leuke pony vond.
(niet dat we zo slechte mensen op stal hebben hoor, maar het is een gewoonte, zeker omdat ik vooral lange buitenritten maak enzo
). Heb verder geen staldeur
En denk zomaar dat een papier niet lang op de schuilstal gaat hangen
En verder is zo'n lijsje op de kast of op de stal ook maar banketstaaf vind ik "wat mag mijn verzorgster" .. ik weet niet
En dan zien we wel zeker? Op dit moment weet ik echt niet wat het juiste is om te doen ...
Heb ook gevraagd of haar engels beetje goed was en dat ze dan eens moest kijken naar filmpjes en uitleg over Parelli (niet dat ik daar volop mee bezig ben, maar de basis is in ieder geval handig, heb haar ookal de eerste games proberen uitleggen) maar daar moet ik ook nog eens achter vragen of ze dat nu gedaan heeft of niet ... Moet achter alles vragen 
Zijn allemaal maar kleine dingen, maar ik vraag me af of dat niet anders kan