Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mikkiej schreef:Ik heb laatst (paar maanden geleden) een mod een pb gestuurd met de vraag of dit een sticky kon worden. Ze vonden het een goed idee en ze zouden het overleggen. Helaas nog niks weer gehoord..
elszoekt17 schreef:Hoi allemaal, ik wil ook even een berichtje kwijt
Sinds een paar weken staat mijn verzorgpaard bij een boer. Deze boer leek eerst wel aardig enzo, maar nu heb ik du van een oudere vriendin gehoord dat deze boer meisjes heeft verkracht in de koeienstallen. Ook zou hij seksuele dingen doen met één van de eigenaren van een ander paard. Ik ben gewaarschuwd dat het beter is om niet alleen te gaan.. De eigenaar van mijn vp is ervan op de hoogte en we zijn dringend opzoek naar een nieuw plekje en misschien verhuizen we wel weer terug naar de vorige stal.. Ik doe mijn vp zo'n 5 dagen per week en ik baal er erg van als ik alleen moet, want ik vind dat echt eng..
Als iemand een stal weer omgeving leiden met een wei ( onder 200 ) dan moet ie mij even pben..
Babootje schreef:elszoekt17 schreef:Hoi allemaal, ik wil ook even een berichtje kwijt
Sinds een paar weken staat mijn verzorgpaard bij een boer. Deze boer leek eerst wel aardig enzo, maar nu heb ik du van een oudere vriendin gehoord dat deze boer meisjes heeft verkracht in de koeienstallen. Ook zou hij seksuele dingen doen met één van de eigenaren van een ander paard. Ik ben gewaarschuwd dat het beter is om niet alleen te gaan.. De eigenaar van mijn vp is ervan op de hoogte en we zijn dringend opzoek naar een nieuw plekje en misschien verhuizen we wel weer terug naar de vorige stal.. Ik doe mijn vp zo'n 5 dagen per week en ik baal er erg van als ik alleen moet, want ik vind dat echt eng..
Als iemand een stal weer omgeving leiden met een wei ( onder 200 ) dan moet ie mij even pben..
Als je mijn dochter was zou je er - verzorgpaard of niet - niet meer heen mogen. Wat zeggen je ouders hiervan?
Je moet jezelf niet in dit soort gevaarlijke situaties brengen. Het is niet beter om niet alleen te gaan, het is beter om helemaal niet te gaan.
elszoekt17 schreef:Ik heb altijd een busje deo in mijn tas zitten en die zelfverdedigingcursus is nog wel een goeie! Dankjewel
Animal schreef:Daar heb je helemaal gelijk in Maanoogje. Het hangt er compleet vanaf hoe je reageert. Zo weet ik dat ik in onverwachte angstige situaties compleet verstijf en alles over me heen laat komen. Dat varieert van een toeterende bus tot een koe die mij aanvalt en nog veel meer situaties. Ik kan dan niet praten, niet schreeuwen, echt even helemaal niks. Dit duurt een bepaalde tijd (ik weet niet precies hoe lang, maar vaak té lang) en dan kan ik pas weer nadenken en iets ondernemen.
Mijn moeder reageert trouwens wel meestal door te vechten. Die moet je ook niet voor de grap laten schrikken want je hebt een knal te pakken zonder dat ze het zelf op dat moment ook maar beseft
Brendaaaa schreef:Nou meis, ik was net zo oud en heb exact dezelfde ervaring als jij met mijn ponyeigenaar. Nu je 13 bent kijk je er HEEL anders tegenaan dan wanneer je straks net als ik 32 bent en zelf een dochter hebt.....
Je moet duidelijk je grenzen stellen, als je het niet prettig vind, laat dat dan merken (zeg gewoon vriednelijk; doe maa rniet joh of zo)
Als je dit niet doet, zal het stukje bij beetje, heeeeel langzaam steeds een stapje verder gaan. en mischien heeft dat andere meisje dat inmiddels al ervaren.... wees op je hoede!!!!
Chaos schreef:Ehh. Ja hier moet je zeker meer achter zoeken. Ik weet niet om wat voor iemand het gaat, maar ik neem aan een volwassen man, en die mag nooit maar te nimmer je zomaar knuffelen of je op je kont slaan. OMG! Dat zou wat worden hé! Nee echt, als hij het weer doet zou ik zeker er wat van zeggen.
Immers, dit is het begin. Sta dit een jaar toe en over een jaar knijpt hij voor de lol in je borsten oid. Zeg je daar niks van dan wordt het ... ?
En al heeft de beste man geen bijbedoelingen, dan zal hij het vast waarderen dat je het gezegd hebt en er geen erg in gehad hebben dat hij dat op die manier deed.
Het is voor sommigen een soort van normale omgang, maar dan maakt niet dat als normaal beschouwd mag worden..