Ging ik net de eigenaresse van de paarden bellen of de bak al dooi was kreeg ik te horen dat er vandaag mensen uit Zweden komen om Raleva te bewonderen vanmiddag/vanavond verslag
morgen mn laatste tentamen en dan eindelijk klaarrrrr en donderdag heb k weer les maar ik heb alleen een uur "mentorles" (computeruurtje dus ) en 2 uur geschiedenis dus k ga niet naar school
succes met je temtanmen nog wouw dat ik dat ook zo kon doen iedere vrijdag maar 3 uurtjes en soms 2... en moet 1 1/2 tot 2 uur fietse na school en terug
whaha ja bij ons word er nergens op gelet..als je 3 dagen niet op school komt hebben ze t niet eens door of ze doen er gewoon niets aan.. zo ver fietsen k moet half uur met de bus en dan nog 2 haltes met de metro..maar in de zomer fiets ik altijd anders word ik te lui/dik
Hahaha ik moet morgen het 4de beginnen (kwart voor 11) dan heb ik een uurtje engels en dan komt stichting Voorkom (over drugs enzo) en dan ben ik om kwart over 12 al uit!! Zo lkkr naar Thunder toe en een haf voor mn vriendin rijden
Euh wat raar :S... Ik gah dus niet Erik'en.. De bak is te nat.. Ik moest net Leren.. Celine zei af.. En ik moet vnaaf voor de eerste keer naar Streetdance
Whaha Ik stress ook wel is van mn pc.. Dik chill, Donderdag wiskunde olympiade op onze school.. De hele klas behalve 4 doet er aan mee (studiepunten) Ik doe niet mee Dus mijn laatste 2 uren vervallen.. Ben ik om 10 over 12 uit.. Kan ik teminste naar Erik
Lalaa.. Vanavond vriendloos naar Streetdance . .Ik hoop dat dr een beetje aardige mensen zijn.. Ben nooit zo spraakzaam als ik vriendloos ben en ik heb een irritant zere vinger..
Gister aaf een snee in mn vinger gekregen.. en die doet nu nog zeer en irritant.. Pfft..
Ik ga volgend jaar detail handel doen...zou vanavond nog gaan kijken bij paardensport en paardenhouderij maar zie er toch vanaf wil van me hobby niet me beroep maken....hobby is bij mij gewoon hobby