Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toulouze schreef:Ik was even bang dat ik misschien te hard ben nu maar idd bij mij is het vertrouwen nou weg. Ik snap niet dat je niet ff een berichtje stuurt van te voren, en na een dag ineens wel. Dus we zoeken maar weer verder..
Renske_W schreef:Mijn zoektocht schiet helaas nog niet op.
Vrees dat dat ook een beetje het nadeel is van in een uithoek wonen.![]()
Heb wel reacties gehad, maar 1 kon maar een bepaald aantal keer in de week.
De andere heeft 2 afspraken afgezegd en nog een ander was helaas echt te zwaar voor mijn paarden.
carineken schreef:Ik heb op meerdere groepen een advertentie staan dat ik een verzorgster zoek. Er staat duidelijk in dat er niet gereden mee kan worden. Paard is te eenkennig qua ruiter, grondwerk enzo is absoluut zeker wel mogelijk, ik krijg er dus gewoon geen enkele reactie op of als reactie ja kan ik na een tijd toch rijden?
Ik vraag zelfs geen bijdrage
carineken schreef:Ik heb op meerdere groepen een advertentie staan dat ik een verzorgster zoek. Er staat duidelijk in dat er niet gereden mee kan worden. Paard is te eenkennig qua ruiter, grondwerk enzo is absoluut zeker wel mogelijk, ik krijg er dus gewoon geen enkele reactie op of als reactie ja kan ik na een tijd toch rijden?
Negerzoen schreef:Ik sta daar dan weer bijna haaks tegenover. Ik heb bijna 12 jaar lang met welshponies gewerkt en daar paste ik echt niet op(en hier kreeg ik geen vergoeding oid) het is maar net wat iemand zoekt. Ja, de meeste mensen willen graag rijden en die gaan daar naar opzoek. Maar niet iedereen is zo. De niet rijders zijn alleen net wat lastiger te vinden.
_Penotti schreef:Ik ben zelf altijd een ruiter geweest die wilde rijden.
Deed ook alle mogelijke klusjes, ook hooi laden en dat soort dingen. En op zo'n dag reed je niet en was er altijd wanneer afgesproken. Dus dat was de tegenprestatie zeg maar.
Maar ja ik wilde wel rijden.
Ik reageerde dan ook niet op advertenties van kleine pony's.
En dat vind ik hier dus ook raar.
Er staat duidelijk rijden kan niet, reageer dan niet denk ik.
Het paard past niet bij je dan.
En er zijn ook mensen die door omstandigheden niet kunnen of durven rijden en tutten wel lekker vinden. Maar ze zijn zeldzamer.