NesxNas schreef:Lisa is dit iets voor jou? http://www.bokt.nl/markt/ad/208099/verz ... lieve-ruin Of wil je ook nog rijden?
Ik heb een pb naar haar gestuurd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NesxNas schreef:Lisa is dit iets voor jou? http://www.bokt.nl/markt/ad/208099/verz ... lieve-ruin Of wil je ook nog rijden?
chelle_dora schreef:Tja.. met zo'n insteek snap ik best dat je geen extra verzorgpony voor elkaar krijgt.. Waarom afgeven op mensen die 3 paarden hebben ( en daar hard voor werken?)![]()
Als je op bokt reageert, bedenk dan wel dat mensen (ik in ieder geval wel) vaak berichten terug lezen. Als ik door jou benaderd zou worden en ik zou zo'n bericht zien, zou ik al snel afkappen..
chelle_dora schreef:Dat zeg ik niet, ik vraag me alleen af waarom je zo afgeeft en boos doet over mensen die 3 paarden hebben. Ik val namelijk over het zinnetje "En 3 eigem paarden hebben mag natuurlijk wel!" inclusief boze smileys. Dat zijn dingen die ik dus niet zou zeggen, want al heb ik 80 paarden en ben ik op zoek naar een verzorgmeisje, jij zou er bij mij niet meer inkomen en ik kan me best voorstellen dat dit bij veel meer mensen zo is.
chelle_dora schreef:Tja het feit dat je het hebt verwijderd, laat mij wel inzien dat je wel degelijk snapt waarom. Waarom zou je negatief doen over mensen die 3 paarden hebben staan. Ja, dat mag. mensen mogen inderdaad 3 paarden hebben, al hebben ze er 80, moeten ze toch zelf weten? Om daar dan boos op te reageren en lelijk over te doen, valt bij mij echt verkeerd. Misschien hebben ze juist omdat ze die 3 paarden hebben, wel een plekje voor jou als verzorgster. Maar als je dan leest dat er zo gepraat wordt over mensen met 3 paarden, zou ik ook zeggen, ik gun mijn paardje aan een ander lief verzorgmeisje
chelle_dora schreef:Tja het feit dat je het hebt verwijderd, laat mij wel inzien dat je wel degelijk snapt waarom. Waarom zou je negatief doen over mensen die 3 paarden hebben staan. Ja, dat mag. mensen mogen inderdaad 3 paarden hebben, al hebben ze er 80, moeten ze toch zelf weten? Om daar dan boos op te reageren en lelijk over te doen, valt bij mij echt verkeerd. Misschien hebben ze juist omdat ze die 3 paarden hebben, wel een plekje voor jou als verzorgster. Maar als je dan leest dat er zo gepraat wordt over mensen met 3 paarden, zou ik ook zeggen, ik gun mijn paardje aan een ander lief verzorgmeisje
love_horse1 schreef:chelle_dora schreef:Tja het feit dat je het hebt verwijderd, laat mij wel inzien dat je wel degelijk snapt waarom. Waarom zou je negatief doen over mensen die 3 paarden hebben staan. Ja, dat mag. mensen mogen inderdaad 3 paarden hebben, al hebben ze er 80, moeten ze toch zelf weten? Om daar dan boos op te reageren en lelijk over te doen, valt bij mij echt verkeerd. Misschien hebben ze juist omdat ze die 3 paarden hebben, wel een plekje voor jou als verzorgster. Maar als je dan leest dat er zo gepraat wordt over mensen met 3 paarden, zou ik ook zeggen, ik gun mijn paardje aan een ander lief verzorgmeisje
Maar waarom mogen mensen wel 3 paarden hebben en geen 2 verzorgpony's
chelle_dor
[quote="love_horse1 schreef:chelle_dora schreef:Tja het feit dat je het hebt verwijderd, laat mij wel inzien dat je wel degelijk snapt waarom. Waarom zou je negatief doen over mensen die 3 paarden hebben staan. Ja, dat mag. mensen mogen inderdaad 3 paarden hebben, al hebben ze er 80, moeten ze toch zelf weten? Om daar dan boos op te reageren en lelijk over te doen, valt bij mij echt verkeerd. Misschien hebben ze juist omdat ze die 3 paarden hebben, wel een plekje voor jou als verzorgster. Maar als je dan leest dat er zo gepraat wordt over mensen met 3 paarden, zou ik ook zeggen, ik gun mijn paardje aan een ander lief verzorgmeisje
Maar waarom mogen mensen wel 3 paarden hebben en geen 2 verzorgpony's