? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
? 
heir alvast 1 foto van het losrijden van de cross:

Komt me zus.. Die jongen zo .. Mag ik haar even.. Hij vragen aan haar mag ik komen .. Zei zegt ja van mij wel want ik ben er toch niieet.

heel veel make up op enzo! En 1 meisje ging allemaal dingen over elkaar aandoen enz.
en een ander.
) En toen gingen we naar boven .. Nou was onwijs druk hun allemaal .. met gevolg dat mijn moeder pissig werd..
Want mijn vloer bonkt zeg maar.. Als je erop loopt hoor je dat gewoon al.. Dus mijn moeder pissig.
Toen zijn we naar buiten gegaan met ze alle (ondertussen nog 1 bijgekomen
) en toen gingen we naar de tent.. even gechilld enzo..2 jongens stonden buiten.. en die jonge die k leuk vond was in de tent..
En toen hadden die 2 jongens een andere jongen aan de telefoon
En ik zeg zo geef ff aan my dan !
Ik heel gesprek gehad met die gozer.
En toen kwam die jonge die k leuk vond naaar me toe..
Gaf die me een kus op me mond. xD Maar khad die jonge nog aan de telefoon
Dus ik kon niks zegge.
En toen opgehangen en toen kwame die andre 2 ook de tent in .. Toen ging k zo liggen en die ene jongen die k leuk vind/vond.
Die trok me zo naar m toee.. ging die naast me liggen en me vast houden enzo... En kusjes geven.
Dat was echt zooooó lieff.
Leuke avond zo te horen ja
Terwijl k dr helemaaal geen zin in had toen ze kwamen.
En al helemaaaal niet toen me moeder nog eens boos werd..
en daarna moest me broer nog mijn fietssleutel hebben ..maar kwist niet meer waar die lag.. dus helemaaal boos me moeder en me broer..
Kdacht echt van naajaaa. chille avond hoor
Maar toch nog gezellig geworden..