Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shaar schreef:Pff wat raar Felies?
Maarre, je zegt 'minimaal 2 foto's voor de collage', maar bedoel je niet maximaal?

Jee, en we waren gewoon eerste 2 uur vrij. Ja was best wel lang verhaal maar ga niet alles vertellen 
..
..Lientjee schreef:grr.. ik ben boos op alle leraren van school. Ik was dus eigenlijk vanochtend eerste 2 uur vrij, maar 2e uur verviel en dat wisten we niet, dus waren vriendin en ik op school, rest van de klas ook. En zegge ze allemaal, ja eerste 2 uur vrij. Dus wij weer terug naar huis. komen we op school aan, iedereen allemaal roepen tegen ons dat we 2 uur na moeten blijven omdat we naar huis moetenJee, en we waren gewoon eerste 2 uur vrij. Ja was best wel lang verhaal maar ga niet alles vertellen
Echt stom
..
Ier schreef:Lientjee schreef:grr.. ik ben boos op alle leraren van school. Ik was dus eigenlijk vanochtend eerste 2 uur vrij, maar 2e uur verviel en dat wisten we niet, dus waren vriendin en ik op school, rest van de klas ook. En zegge ze allemaal, ja eerste 2 uur vrij. Dus wij weer terug naar huis. komen we op school aan, iedereen allemaal roepen tegen ons dat we 2 uur na moeten blijven omdat we naar huis moetenJee, en we waren gewoon eerste 2 uur vrij. Ja was best wel lang verhaal maar ga niet alles vertellen
Echt stom
Das wel ***....
Wij hebben ook wel eens gehad kom je op school, heb je 2 uur vrij..
En ik kan dan nite naar huis
! Ier schreef:Doeg Lau!
Heb even doorgescrolled.. laatste 2 paginas mr niet echt iets bijzonders gezien....
Gisteraaf dus weer les gehad van een invalster.
Beetje typisch mens. Veeel halthouden en HEEL weinig galop.
Elke keer opde volte; ja spring maar aan en voordat ik rustig voorbereid had aangesprongen moesten we alweer terug naar draf (echt maar 10 sec ofzo) dus heb maar paar x gegallopeerd _o-
Ook niet gesprongen, majaa wel jammer opzich..
En ik ging zo stappen, door bijna constant draven was ie n beetje moe en ik wilde nadat ie vanaf Zaterdag stil had gestaan even een beetje rustig doen.
Kreeg k gezeik van (ze vroeg hoelang ik m reed) jaa na n half jaar mag die wel eens conditie hebben en hij kan nog wel eventjes.
Ik dacht echt van hallo, dat bepaal ik toch wel....
Beetje typisch allemaal.. _o-
Neem aan dat je zelf tog wel het beste weet, naja wat goed voor Lonan is!
T wat ook alleeeen maar tempo en teugelhulpen etc. En veel halthouden, dat is wel goed voor Lonan.. Want hij gooit altijd zn kop in de lucht bij mij..
Irismacho schreef:wajoo felies dat zou ik echt niet pikken