Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hallo, Ik ben opzoek naar een verzorg/bijrijdpaard in de omgeving Heemskerk.
Ik ben Martine Appel. Ik ben 18 jaar, 1.70 lang en weeg ongeveer 57 kilo.
Al 6 jaar inmiddels rijd ik bij Manege de Schimmelkroft. Ik heb nog geen ervaring met verzorgpaarden maar wil graag leren.
Doordat ik tot nu toe alleen nog in de bezitting van een fiets, kan ik niet al te ver gaan,helaas.
Ik zit in Havo 5 en doe naast paardrijden nog aan Dansen.
Helaas heb ik geen werk en kan ik dus niks bijdragen, maar klusjes zoals uitmesten, vegen enz. wil ik nog wel doen.
Ik zoek een paardje/pony voor 1-3x per week.
Voor meer informatie kan je mij altijd Pb'en.
Chouchou schreef:Als je uit die zin het woordje 'nog' weghaalt, vind ik het al veel beter! Of: Helaas heb ik geen werk en kan ik dus niks bijdragen, maar in ruil help ik graag met klusjes zoals uitmesten, vegen enz.
xMartJuH schreef:Chouchou schreef:Als je uit die zin het woordje 'nog' weghaalt, vind ik het al veel beter! Of: Helaas heb ik geen werk en kan ik dus niks bijdragen, maar in ruil help ik graag met klusjes zoals uitmesten, vegen enz.
Ooh die zin, is idd wel goed! Dankje.
Is hij verder wel goed of zou er nog meer informatie of iets dergelijks bij moeten?