mooi dat het leuk was 
hier verslagje dan maar
:
gisteravond alles al klaar gezet.. paardje gewassen zodat ik vandaag neit veel meer hoefde te doen 
dus deken op vannacht..lekker schoon blijven 
vannochten stond ik kwart voor 7 op stal .. eerst even voeren en daarna aan de slag ..
al mn spullen klaar gezet.. even ontbeten en paardje gepoetst.. rond 8 uur krijg ik een belletje van danielle : ja we zijn WAT later..
kwart over 8 hadden we eigelijk afgesproken .. en toen stond pebbels ook al helemaal klaar.. 9 uur komen ze eindelijk aanrijden
snel ingeladen en vertrokken ..
daar snel opzadelen en rijden 
inrijden ging het al fout de eerste 2 keer dat ik dr op de sprong aanzetten weigerde ze.. daarna gelukkig niet meer.. ze was goed voor mijn been .. had goede hoop 
ondertussen nog even met vero staan praten
dan de cross nummerow 1.. nou mevrouw weigerde de 1e hindernis al
na 5 hindernissen was in uitgesloten .. ben maar eruit gegaan om pebbels de sparen voor de 2e cross..
2e cross ging gelukkig beter
2 balkjes maar geen weigeringen na hindernis 10 wilde ze alleen even niet meer en heeft ze dat flink duidelijk gemaakt (vandaar dat de jury me niet zo leuk vond
heb naar dr iedereen staan bokken
)
al met al was ik wel trots.. 8ste plaats vab de 12..
te bedenken dat het haar eerste wedstrijd in haar leven was en dat ze een half jaar terug niet eens kon springen vind ik dat ze al met al vandaag een TOP prestatie heeft neergezet