Elise_0o schreef:Lianne86 schreef:Ik zou al blij zijn met een shetje waarmee ik alleen kon wandelen en dan leuk tutten, stal uitdoen en jeejMaar dat ligt aan mij?
Dat was heel wat jaren terug wel zo ja, maar de verzorgers van nu zijn denk ik gewoon te verwend?
weer, wie verwacht er met zijn verzorgpaard ZZ te gaan rijden? En de B en de L moet je met elk
Ik ben ouderwets
ik bleef ook tot het paard dood was ergens.... Jaar of 13 op hetzelfde adres...Maar geen fanatieke ruiter, snap wel dat het moet aansluiten met je ambities... Maar dan denk ik ook gezond paard wel kunnen doen...
Mijn ervaring met vergoedingen... nouja wat ik bij een stalgenoot zag... Echt nooit
Betalen = vaak wel fanatieker, maar betrouwbaar.... twijfels daarover.. verwender naar mijn idee wel (nouja... ligt ook aan de persoon, maar denken meer te zeggen te hebben en op meer dingen recht "want ze betalen er toch voor"... Dus nee, bijdrage absoluut niet
En dan moet ik, als het vrijdag goed loopt, gewoon gaan zeggen "Deel hem maar"... Want mocht het meisje hem leuk vinden, ik weet hoe ze rijdt, maar het moet natuurlijk ook klikken... Dan mjah... Komt uiteindelijk wel goed, ik rij dan gewoon niet meer omdat ik toch wil kijken hoe het gaat in het begin.. Maar zal even lastiger worden.. (Ook op de stal waar de bak nog niet klaar is... dus alleen overdag gereden kan worden.. Weekenden overvol en volgens mij zijn ze op ongeveer dezelfde dagen 's middags vrij
De een weet dat er vrijdag iemand komt omdat ik door moet (het kan een jaar duren voordat ze iets heeft, maar kan ook volgende maand al zijn 
zie haar vaak rijden en ze rijdt netjes.... Maar ze had helaas te weinig tijd