NesxNas schreef:Wat heb je veranderd dan?
Zo'n beetje alle punten die je noemde 
Citaat:
Hee,
Ik ben Benice en ik ben 14 jaar. Deze winter rijd ik 8 jaar paard. Wat misschien ook wel belangrijk is om te weten is dat ik ongv. 1 m 76 lang ben!
Ik zit nu in de derde klas van het Atheneum in Zwolle. Natuurlijk kost dat tijd, maar ik wil graag tijd vrij maken voor een verzorgpaard!
Als klein meisje ben ik begonnen op de eigenwijze shetten van mijn tante.. Ik kon nog niet rijden maar dat maakte me niet uit, ik moest en zou paardrijden! Zo gezegd zo gedaan! Nadat ik mijn c-zwemdiploma heb gehaald ben ik begonnen met rijden. En hier zijn we dan, ongeveer 8 jaar later en ik rijd nog steeds. Zeker niet zonder ups en downs..
Ik houd erg van lol maken, maar als het om paarden gaat ben ik ook heel serieus en verantwoordelijk. Dressuur ligt mij het meest, ik moet nog veel leren maar beheers zeker de basis. Voor een sprongetje ben ik ook altijd in, maar ik moet toegeven dat ik niet zo goed kan springen, in de lessen die ik volg zijn we daar ook mee bezig! Buitenrijden vind ik superleuk, ik heb ook een ruiterbewijs...!
Bij het verzorgen van een paard vind ik dat ook het mesten hoort, dat en andere klusjes zijn geen probleem!
Er is aan deze advertentie al een hele zoektocht vooraf gegaan. Als pennymeisje was ik altijd wel op zoek naar een verzorgpony.. Tja.. Nu ik ouder ben merk ik dat ik echt serieus verder wil komen met paardrijden en dat pennymeisje echt niet meer ben.
Het liefst zoek ik iets in omg. Dalfsen! Ik kan ongv. 2x per week, maar dit kan ook verschillen per week! Dat ivm school, als ik veel toetsen heb kan ik ongv 1 tot 2x die week komen heb ik weinig toetsen dan kan ik zo'n 2 of meer keren komen! Het ligt er dus aan, maar ik kan altijd tijd vrijmaken! Dit natuurlijk altijd in overleg!
U kunt altijd een vrijblijvend pb'tje sturen!
Groetjes, Benice
Het dikgedrukte!
Laatst bijgewerkt door Duimelotje op 06-11-13 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt