lilykashmir schreef:Doei!
Morgen ckv voorstelling. En ik mag eigenlijk minimaal 3 weken lang niet sporten; niet handballen, niet paardrijden... Schijn het tarsaal tunnel syndroom te hebben ofzo... Maar handbal is toch bijna af, alleen van het weekend nog een toernooi, en daarna is het klaar, alleen dat paardrijden, daar ga ik gewoon mee door hoor
.
wat is dat?
!
. En ik mag eigenlijk minimaal 3 weken lang niet sporten; niet handballen, niet paardrijden... Schijn het tarsaal tunnel syndroom te hebben ofzo... Maar handbal is toch bijna af, alleen van het weekend nog een toernooi, en daarna is het klaar, alleen dat paardrijden, daar ga ik gewoon mee door hoor
.
sterkte ermee 

Rechtergalop flikkerde ze der ook een keer uit maar na 1 pas zat ze der weer in. Ze was toen trouwes ook erg aant probere om toch maar rechtdoor te gaan.
Met slangevolte niet zo gestrest bezig.. fijn rustig en ontspannen. Niet uit de galop gevallen en op de hoefslag gebleven. Alleen wel weer die gebroken lijn. Begin ging goed, en toen had ze iets door en voeemm.. daar ging Nike naar voren. Kreeg der niet meer op tijd goed terug en toen was het afwenden ook niet zoals ik wil. Maar ut was al beter

..