Ach, als je er een goed gevoel over hebt, zul je wel geen 3 hebben toch!
Bij mij zou zoiets makkelijk gebeuren... vorig jaar en vorige toetsweek had ik over n paar toetsen echt het idee dat ik het super had gemaakt, dus n 8 ofzo. Had ik een 6, 5,5 en een 6,1 ... heel vervelend... als k er n goed gevoel over heb meot t ook goed gaan vind k...
zo idd Kom net trug van mn werk, straks naar Fire, dan leren en dan ook nog visite vanavond Ik durf niet naar stal ik hoop dat die honden mn been eraan laten zitten!
ik ging gister naar m´n verzorgpony en toen kwam de VA ze ging hem controleren en bleek later dat hij zich nog gedraagt als een hengst! terwijl hij een ruin is, maar ze zei dat hij te laat geruint is ik vond het al raar dat hij zich zo raar gedraagt, want hij steigert en bokt vaak op stal enzo
Ooh dat is vervelend voor je (tenminste dat denk ik, zal niet voor niks geruint zijn).
@spikkelfire: Ik las je topic over die honden. Is inderdaad heel vervelend, ik denk dat je het beste met lichaamstaal duidelijk kan maken dat die honden je niet interesseren, niet aankan, gewoon straal langs ze heen lopen. Dat wil vaak helpen!
Ja idd..ik negeer t maar gewoon en als t echt vervelend wordt en ze gaan bijten (ik denk eigenlijk niet dat ze dat gaan doen) dan zeg ik er natuurlijk wel wat van. Ik kwam vandaag op stal (met de zenuwen ) maar ze waren binnen dus ik denk dat ik maar telkes rond deze tijd op stal kom en dan op donderdagavond ipv 's middags..lekker rustig is t dan
Rijden ging overigens wel goed. Dinsdag over een week weer naar de kliniek en hopelijk dan de laatste keer! En woensdag komt nog de fysio
Vanmorgen om 10uur naar de 'carwash', daarna naar Olga. Ingevlochten en daar mee gegeten 's middags, rond half 2 naar Ruitershof (stal inde buurt), getraind, wat super ging en nadien Olga gewassen ging ook super met lauw/warm water. En toenmoetst ze onder het solarium en zag ze Mimo niet meer en werd ze gek. Maar het is nog goed gekomen en ze is al properder.
Rond 4 uur was ik bij Femke (kimmie261), daar op het fjordje gereden (staat op ITP). En nadien nog op een bruintje van 3 (aan de longe). Is braaf beestje, en had heel de dag buiten gestaan. En toch explodeerde die een paar keer. Eén keer half afgejumpt, ik lager gewoon letterlijk op en heb me er af laten glijden en nadien gelijk weer opgestapt, ik wordt nog een échte held. (Mensen die mij beetje kennenzullen dat wel knap vinden hahaha.)
En nu ben ik moe en moet er morgen om 7uur uit voor wedstrijd!