Zojuist heb ook ik een advertentie gezet.... ik vind het altijd zo lastig te verwoorden. Ik wil gewoon een lief doch consequent meisje/jongen waar ik van op aan kan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb een vreselijke advertentie gezet en ik krijg zelfs nog reacties
Maar het is ook lastig en vaak merk je dingen pas als je ze daadwerkelijk als verzorg(st)er hebt...
maar rustig op zoek
Meisje heeft er iig zin in.. Dus nu hopen dat...
)
Klinken niet als 9jarige meiden dus daar valt wel mee te communiceren 
)
[JITP] Eerste buitenrit )
en dan de discussies "Ja, ik had hem zo fijn lopen, maar door de ander...." 
In de buurt ook geen bak die je kunt huren en om meteen naar buiten te gaan met iemand die hem niet kent... Komt ze proefrijden, kan ze alleen stappen
(Bak huren --> 4 km over de verharde weg..)
Je weet dat je het paard moet 'delen', of dat nou met een eigenaar of een andere bijrijdster is... Zijn er weinig waar je het dier echt voor jezelf hebt..
. De 1 is te lief, de ander te 'bot' (jouw woorden, haha)
Vind het belangrijk dat ze normaal met de pony omgaan, maar ook belangrijk dat ze normaal met mij omgaan.. Doen ze het ene wel, dan doen ze het andere niet
Maar wat ik al zei, mag met mijn extreem lieve bijrijdster echt in m'n handjes knijpen
Maar ik zou daar wel heel open in gaan, in zo'n gesprek, en niet zoals hier ' ik ruim altijd alles op en het is geen manege pony en.. en.. en..' Want vriendin of niet, daar zou ik niet van gecharmeerd zijn
. Het laat zien dat je het niet vanzelfsprekend vindt. 
kan op vrijdagavond toch niet en op zaterdagochtend was er eerst altijd les gepland... (mits de bak goed is) en mjah... Mocht het niets worden, dan wordt de zaterdagochtend dus voor bijrijders om te komen proefrijden (als ik nog reacties krijg... want hoor vooral van jonge mensen iets... maar dat is geen optie bij ons op stal.. (vaak alleen daar... dus mjah...)
Dus mjah... En vergoeding --> afhankelijk waar je woont... Hier in de randstad is het normaal volgens mij... terwijl ik al blij ben als ik iemand ga vinden :p
Maar dat ligt aan mij?