Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:28

Ik heb gereageerd op een advertentie voor 16+ en mocht toen wel verzorgen :D

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:30

NesxNas schreef:
Ik heb gereageerd op een advertentie voor 16+ en mocht toen wel verzorgen :D

Ja natuurlijk speelt ervaring ook een rol! Maar hier zijn niet eens advertenties van mensen die verzorgers zoeken, of ik moet het liefst Z kunnen rijden en talentvolle paarden op wedstrijd uit willen brengen, beetje sneu om daarop te gaan reageren.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:32

Naja, ik heb ook niet heel veel ervaring ofzo, 7 jaar... Maar reed wel vergevorderd ;)

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:36

NesxNas schreef:
Naja, ik heb ook niet heel veel ervaring ofzo, 7 jaar... Maar reed wel vergevorderd ;)

Ja ik heb 8 jaar ervaring met paarden, voorheen op een manege en nu op een andere stal, net iets serieuzer net wat meer wat ik nodig heb om beter te gaan rijden! Ben vrij onzeker qua rijden, maar ik rijd zeker niet slecht!

Rijden is idd wel belangrijk, mensen willen dat hun paard goed gereden wordt naar hun manier, dan heb je al wel een streepje voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:38

Hoe oud ben jij dan? ;) Pony die ik reed was trouwens 4, en die ik nu rijd 20 maar heel eigenwijs maar als je met hem klikt geweldig is.

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:42

NesxNas schreef:
Hoe oud ben jij dan? ;) Pony die ik reed was trouwens 4, en die ik nu rijd 20 maar heel eigenwijs maar als je met hem klikt geweldig is.

14... := |o Hahahah, rijd ongv. 8 jaar en ik hem eigg al meer ervaring met de shetten, maar dat reken ik niet mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:43

Ik ben 13 :D

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:44

NesxNas schreef:

Er heerst jaloezie,.. _/-\o_

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:45

Ik meld me hier eigenlijk te laat :') Heb er al een waar ik alles mee mag doen :D

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:46

Ja, vaak speelt leeftijd ook een grote rol, ik ben 14, dat weerhoudt menig paardeneigenaar om mij hun paard te laten verzorgen.[/quote]

ik ben 17 jaar maar nog steeds is er niks te vinden helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:47

Beniesje schreef:
NesxNas schreef:

Er heerst jaloezie,.. _/-\o_

Hahaha ik ben gewoon geweldig :list: Nee grapje haha :)) In welke provincie ligt Dalfsen? Sorry heb geen zin om op Google Maps te kijken...

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:47

emily2105 schreef:
Ja, vaak speelt leeftijd ook een grote rol, ik ben 14, dat weerhoudt menig paardeneigenaar om mij hun paard te laten verzorgen.

ik ben 17 jaar maar nog steeds is er niks te vinden helaas[/quote]

Ben dan toch tot het besluit gekomen dat er een heleboel factoren meespelen.. :') Het blijft moeilijk...

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:48

Beniesje schreef:
emily2105 schreef:
Ja, vaak speelt leeftijd ook een grote rol, ik ben 14, dat weerhoudt menig paardeneigenaar om mij hun paard te laten verzorgen.

ik ben 17 jaar maar nog steeds is er niks te vinden helaas

Ben dan toch tot het besluit gekomen dat er een heleboel factoren meespelen.. :') Het blijft moeilijk...[/quote]

Het is inderdaad heel moeilijk, Hopen dat er toch iets op ons pad komt!

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:49

Er heerst jaloezie,.. _/-\o_[/quote]
Hahaha ik ben gewoon geweldig :list: Nee grapje haha :)) In welke provincie ligt Dalfsen? Sorry heb geen zin om op Google Maps te kijken...[/quote]

Overijssel, bij Zwolle ligt het, veel platteland genoeg boeren.. Misschien durven ze geen adv. te plaatsen,.. Laten we het hopen.! :Y)

Emily2105, let's pray for the horses! :+
Laatst bijgewerkt door Duimelotje op 06-11-13 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:49

Oehh wat ben ik blij met Nassie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:51

Beniesje schreef:
NesxNas schreef:

Hahaha ik ben gewoon geweldig :list: Nee grapje haha :)) In welke provincie ligt Dalfsen? Sorry heb geen zin om op Google Maps te kijken...

Overijssel, bij Zwolle ligt het, veel platteland genoeg boeren.. Misschien durven ze geen adv. te plaatsen,.. Laten we het hopen.! :Y)

Oh of ze hebben niet eens een computer... :)) Nee grapje flauw. Heb trouwens de quote gefixt :D Kan niet tegen mislukte quotes haha :')

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:52

Hahahahah, dat kan ook, al zijn ze hier heel modern hoor! 8-)

Dacht al, daar ging iets mis, maar ben te lui om t aan te passen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:53

Haha als je maar 2 quotes mag hebben, moet je de middelste/oudste verwijderen... Ik klik áltijd op voorbeeld als het om quotes gaat! :D

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:05

NesxNas schreef:
Haha als je maar 2 quotes mag hebben, moet je de middelste/oudste verwijderen... Ik klik áltijd op voorbeeld als het om quotes gaat! :D

Ga ik proberen! Heb zonet een advertentie geplaats maar vind dat soms zo vreselijk falend overkomen... En heb ook geen rijfoto, en als ik die erbij doe hoop ik niet dat ik mensen afschrik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:06

Ik heb juist rijfoto's gemaakt. Moet je echt doen, komt beter over als mensen zien hoe je rijdt!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:08

Beniesje schreef:
NesxNas schreef:

Ga ik proberen! Heb zonet een advertentie geplaats maar vind dat soms zo vreselijk falend overkomen... En heb ook geen rijfoto, en als ik die erbij doe hoop ik niet dat ik mensen afschrik...
Heb je een link naar je advertentie? En een rijfoto zal ik er wel bijplaatsen, dan ben je tenminste eerlijk toch? Ik zou liever iemand willen die eerlijk is, dan iemand waarbij je tijd vrij maakt om iemand langs te laten komen en vervolgens aanzien hoe vreselijk ze rijd...

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:13

Beniesje schreef:
Ja precies, dat wil ik ook gaan doen! Maar zozeer weet ik niet of er dan idd wat moois uitkomt.. ff link zoeken http://www.bokt.nl/markt/ad/206201/verz ... en-dalfsen

Zou je het willen zeggen als ik er nog iets aan moet veranderen?

Ik zou iets schrijven over je ervaring; wat kun je: springen, dressuur, buitenrijden... Ben je bereid klusjes te doen? Hoe vaak kun je komen... Wat verwacht je te mogen doen? Dat soort dingen. Lengte is ook belangrijk!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:14

Beniesje schreef:
Ja precies, dat wil ik ook gaan doen! Maar zozeer weet ik niet of er dan idd wat moois uitkomt.. ff link zoeken http://www.bokt.nl/markt/ad/206201/verz ... en-dalfsen

Ik zou je lengte en gewicht erbij zetten, niet dat je dadelijk 1,80 bent en iemand met een b-pony reageert :)) Verder zou ik erbij zetten op welk niveau je ongeveer rijd, en met wat voor soort paarden je ervaring hebt. Misschien ook welke klusjes je nog meer wilt doen? Zoals longeren, uitmesten etc. En er in zetten of je een bijdrage wil/kan betalen of niet. (Dan kun je bijvoorbeeld iets in de trant doen van: Ik kan helaas geen bijdrage leveren maar ik wil wel helpen met uitmesten of andere klusjes.)

DuimelotjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:15

NesxNas schreef:
Beniesje schreef:

Ik zou iets schrijven over je ervaring; wat kun je: springen, dressuur, buitenrijden... Ben je bereid klusjes te doen? Hoe vaak kun je komen... Wat verwacht je te mogen doen? Dat soort dingen. Lengte is ook belangrijk!

Goeie, :j is al weer lang geleden datik zoiets heb gedaan!