Haha echt gaaf! Bij enge films ook altijd, als ik die met goede vriendin ga kijken, zij moet altijd vet snel gillen enzo, en dan lig ik echt helemaal in een deuk !
Haha, jaa.. geweldig ... Maar ik ga zo nog ff wiskunde leren.. gaat echt zóó fout morgen ...
Maarjah, daarna ffies snel boodschappen doen en dan met 't handbalteam gezellig BBQ'en... hoop niet dat het te laat wordt, moet dag erna ook nog werken
Morning! Ik moest gisteravond werken tot 9 uur, en toen we naar buiten gingen was het echt zooooo donker... En ik moet 20 minuten naar huis fietsen... Ondertussen onweerde het ook al, en anderhalve minuut van huis begon het te stórten! Ik was meteen verzopen
Hier heeft t niet geonweert.. geregend vannacht wel geloof ik ..
Majaa nu is het vet mooi weer .. Hoor eigenlijk nog op school te zitten. Inval van afdelingsleider, maja die vent heeft nog nooit gehoord van inval geven en iedereen was 'm al gepeerd..
Hooooooi ik was om 4 uur pas thuis! (inplaats van 2 uur) ik moest 2 uur nablijven, overschrijven! en me hand doet dus nu harstikke pijn. en dat omdat ik een halve opdracht niet had! van de 41 . je mocht ook niet eten dus zat daar uittesterven
Vanmiddag weer bij Lonan geweest. Ik vond t te warm voor mn handschoentjes, dus ik denk.. Ik ga zonder. Hij was van de week heel licht. Nu dus niet .. Sterk .. En warm en bleuuh 4 blaren 3 op de enge vinger en 1 op de ander .. Majaa gaat wel weer over.. Hij wilde niet zo lekker rond. Zo makkelijk als ie dinsdag ging, hoe moeilijk het nu ging .. En tjaa dan klooi ik weer te veel met mn teugels etc etc
Oooh.. Ennee.. Met Viane gaat 't trouwens weer goed.. .. Vandaag voor het eerst sinds 2 weken weer zadel erop.. En ben ik er ff op gegaan en stukje stappen. Ze was nog wel stijf, maar later op het gras merkte je daar niks meer van. Op de stenen nog wel..
Heb net formulier ingevult voor MBO school, zit nu dus voor de tweede keer in 4 havo en het is maar de vraag of ik het ga halen. Vandaar dat ik me voor de zekerheid inschrijf Heb gekozen voor sociaal pedagogisch werk activiteiten begeleider niveau 4 (MBO dus) op het Vitalis college in Breda.