Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ben in een vage bui vandaag dusjah
.
?
!
? En ehm.... nog een Robin (jongen) die eerst soort stalhulp op de manege in emmeloord was
?
Nu issie lekker hip
Valiant schreef:Nee, want de oppermiep is nou eenmaal het hipst.Ik ben altijd 1x hipper dan iedereen hier
. Jaa.
.
Sylleke schreef:Valiant schreef:Nee, want de oppermiep is nou eenmaal het hipst.Ik ben altijd 1x hipper dan iedereen hier
dus ook 1x hipper dan de oppermiep
!
! Valiant schreef:Wil je dat ik je verban? En geloof me dan ben je allerminst hip...neej want ik was altijd het aller aller aller hipperste

Sylleke schreef:Valiant schreef:Wil je dat ik je verban? En geloof me dan ben je allerminst hip...neej want ik was altijd het aller aller aller hipperste

! Blijft de poes die jullie krijgen ook gewoon Juultje heten
?
Hoe Nike het wou 
Zo met der mond enz. doen is ook leuk volgens Nike 
Ut kan der mee door, maar ondertussen was ze aant proberen harder te gaan 
Toen dat niet lukte ging ze maar andere dingen bedenken.. schouder naar buiten drukken, naar binnen vallen enz.
Dat wou ik niet.. werd ut een en al spanning.. teugels maar losser gedaan en eerst ontspannen krijgen 
En toen ging het weer wat beter.
. Vandaag dus gelongeerd, maandag ook weer, want hij heeft 4 maanden weinig gedaan, dus eerst even rustig opbouwen
. Maar die spullen die ze heeft... Jeetje... zo'n roodbruin dressuurzadel, veel roodbruin etc. Maar echt mooi....