Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Beniesje schreef:Oeh, zie nu dit topic... In jullie berichten van niks kunnen vinden voel ik mij erg thuis..
Zoek al erg lang, maar hier heerst de verzorgponycrisis denk ik.. Ja, ik ben een ware econoom. Wil namelijk echt verder komen met het rijden en vind het verzorgen ook wel leuk! Maar er lijkt niks te zijn... Ben wel van plan om een advertentie te plaatsen, maar als ouders moeilijk gaan doen, dan kom je natuurlijk niet heel ver..
emily2105 schreef:Beniesje schreef:Oeh, zie nu dit topic... In jullie berichten van niks kunnen vinden voel ik mij erg thuis..
Zoek al erg lang, maar hier heerst de verzorgponycrisis denk ik.. Ja, ik ben een ware econoom. Wil namelijk echt verder komen met het rijden en vind het verzorgen ook wel leuk! Maar er lijkt niks te zijn... Ben wel van plan om een advertentie te plaatsen, maar als ouders moeilijk gaan doen, dan kom je natuurlijk niet heel ver..
Ik denk dat je gelijk hebt. De mensen die nu een paard hebben doen alles zelf of willen iemand die er heel veel voor betaald. Of iemand die op heel hoog niveau rijd. En omdat ik helaas nooit een eigen paard heb gehad heb ik geen top niveau. Hopen dat het na de crisis beter is.