Ier schreef:Olympia schreef:Zo hoog springen lijkt me ook erg gaaf hoor, maar dat durf ik niet..
Hier hetzelfde!
Ik vond het altijd eng, maar de laatste tijd wordt springen wel leuk

wil graag morgen mn record verbeteren met Bonnie

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ier schreef:Olympia schreef:Zo hoog springen lijkt me ook erg gaaf hoor, maar dat durf ik niet..
Hier hetzelfde!
Annn schreef:Olympia schreef:Zo hoog springen lijkt me ook erg gaaf hoor, maar dat durf ik niet..
ja idd
1 meter lijkt me nog wel kunnen..
maar zo hoog als ik net zag.. nee dat hoef ik niet
lilykashmir schreef:Al zou ik een paard onder me hebben, die goed kan springen, dan zou ik het wel erg gaaf vinden om een keer flink te springen.
Whaha, Annn.
Rafaela schreef:dat rennen wil ik ook graag een keer zien, lijkt me echt spannendsoms vind ik springen ook wel saai, maar vind het altijd grappig als mensen eraf vallen
Annn schreef:eingelijk moeten we met zijn alle op vakantie
naar de zelfde camping, en dan paardrijden
Melisjee schreef:Rafaela schreef:dat rennen wil ik ook graag een keer zien, lijkt me echt spannendsoms vind ik springen ook wel saai, maar vind het altijd grappig als mensen eraf vallen
whahahaha met jou kan ik praten
lilykashmir schreef:Je had ook altijd op donderdagavond op rtl 5 ofzo ook een programma met allerlei ongelukken enzo. Soms zag je ook wat van de paardensport... Soms niet echt fijn om te kijken...
Ier schreef:Annn schreef:
ja idd
1 meter lijkt me nog wel kunnen..
maar zo hoog als ik net zag.. nee dat hoef ik niet
Een meter al niet eens meer.
Nah, misschien met Bolino vd manege of Kerona vd manege..
Want die zijn zelf groot..
Maar met Lonan, nee..
Kerona en Bolino zijn zo'n 20 cm groter als Lonan..
1 meter lijkt met Lonan denk ik wel heel erg hoog,,..
Al vertrouw ik hem wel met springen..
Olympia schreef:mijn record met springen : 1 meter
Met Olymp vond ik het springen eerst helemaal niet leuk, maar begon het wel steeds leuker te vinden.. Daar had ik als ze het had gered ook wel hoog mee durven te springen.. Maar ja..
De laatste keer dat ik heb gesprongen op een paardje ben ik bijna door de sprong heen geklapt en daarna heb ik nooit meer echt gesprongen..
Thunder4ever schreef:Ik volg het niet meer zo snel